Mm... För tredjepartsprogram, d.v.s. inte kollade, vill man ju hemskt gärna köra på sin telefon.
Bara grejen med att det finns antivirus-appar till Android säger allt.
Haha…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mm... För tredjepartsprogram, d.v.s. inte kollade, vill man ju hemskt gärna köra på sin telefon.
Bara grejen med att det finns antivirus-appar till Android säger allt.
Min arbets givare har försökt tvinga på mig en iPhone i tre år men jag vägrar ta emot en smart phone, min dröm arbets mobil är en som ej tar emot sms,mms eller annan data trafik. Utöver det stängd för inkommande samtal och endast funkar att ringa ut på då kanske man får en ledig stund när man lämnat jobbet.
Jag gillar prestandan i min Samsung Galaxy SIII. Den är hyfsat snabb och skärmen är stor. Android ger jag dock inte mycket för. Buggigt, fult som stryk och fyllt av sådant som gemene användare aldrig vill se. Som en gammal PC. Apparna som följer med känns inte det minsta genomarbetade och någon vettig Podcast-app verkar inte existera. Uppskattar Apples avskalade OS med fokus på användarvänlighet och stabilitet. Men det är ju bara jag det.
Är lite sugen på iPhone 5s, men den är ju dyr som själva fan.
Förläng 24 månader, lås upp och
Beckna den gamma luren, köp sprit för degen, ring och kräv trogen kundrabatt och hämta 5S...
Du menar att jag ska förlänga 24 månader utan mobil, låsa upp och sälja den gamla, supa ner mig och kräva en 5S från Tre?![]()
Tackar....Iphone 5S
Jaaha, här har man snackat upp Samsung och bestämmer mig idag för att byta ut min trötta gamla Iphone4....och ändå så lutar det mest åt S5....gnnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
Har alltid haft Iphone sedan den kom. Älskar den. Allt är så lätt m den. För ett tag sedan köpte jag en ny Samsung, ny modell och allt. Lämnade Iphone, för något nytt, något spännande
Pillade på den, utformade den som jag ville ha! Fantastiskt
Dagarna gick, kollade film, mail, ja allt....återställde den, la den på blocket, sålde den och köpte en Iphone igen![]()