Jonte73
Guld
Tvärstopp!Funkar det att logga in nu eller är det fortfarande stopp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvärstopp!Funkar det att logga in nu eller är det fortfarande stopp?
Har du lån på huset?
Haha 3k här, funderar i samma banor, typ en SKX eller nåtTack för tipset. Jag får tillbaka knappt 2000 kr. Räcker till en Seiko
Kan köpa en ..... Hmmmmm ..... Resa till Köpenhamn för återbäringen
Ett tips är att välja en annan tjänst än deklaration och logga in, växla sedan i högra hörnet e-tjänst och ta deklaration.
HaxXXXooR!
Då ska du inte vet jag vad gjorde med min deklaration.
Ett tips är att välja en annan tjänst än deklaration och logga in, växla sedan i högra hörnet e-tjänst och ta deklaration.
AjajEn rolex... Men åt fel håll
Är det inte lite utav ett feltänk att bli glad över att "få" tillbaks pengar. Detta innebär ju att staten tagit för mycket pengar av dig (utöver att vi redan har typ mest skatt i världen) och du får tillbaks dem typ ett år senare, utan ränta.... ja grattis, något att bli glad över? Hade hellre fått betala tillbaks då det innebär att jag fått ett räntefritt lån av staten.
Är det inte lite utav ett feltänk att bli glad över att "få" tillbaks pengar. Detta innebär ju att staten tagit för mycket pengar av dig (utöver att vi redan har typ mest skatt i världen) och du får tillbaks dem typ ett år senare, utan ränta.... ja grattis, något att bli glad över? Hade hellre fått betala tillbaks då det innebär att jag fått ett räntefritt lån av staten.