• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Skatteverket smygöppnar, får du tillbaka på skatten?

OT på OT: Hur får man hem den vanliga pappersdeklarationen? Jag måste deklarera en del handel med värdepapper och ska då använda mig av min K4-blankett som man kan bifoga pappersdeklarationen för att slippa räkna på varje köp och sälj.
 

Falcone

Cartier
2-Faktor
OT på OT: Hur får man hem den vanliga pappersdeklarationen? Jag måste deklarera en del handel med värdepapper och ska då använda mig av min K4-blankett som man kan bifoga pappersdeklarationen för att slippa räkna på varje köp och sälj.
K4-blankett gör du naturligtvis elektroniskt. Har du en vettig förvaltare så har du uppgifterna på fil och importerar dessa direkt till den elektroniska blanketten. Hur smidigt som helst.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Fick betala 8kr...
Förstår inte hur det hänt.
Med sommarjobb har jag alltid fått tillbaka 5000+ och nu i mitt första helår av arbete så får jag betala...
Aja, jag är ingen ekonom så jag har ingen aning om varför det blev så!
 

Bolio

Panerai
I år blev det stor vinst 84 tillbaka, vi får se vad det månne bli av dem :greedy: .

Såg dock efter en för snabb koll att det inte stod 84k eller 84` utan det var ett r efter k-et så det gick från en 116520 till en dagens lunch istället men den kommer nog smaka den med :D.
 

Frobomm

Omega
Ca 8000:- kr tillbaka, hela beloppet går till sub-kassan och förhoppningsvis köper jag min graal i samma veva :)
 
D

Deleted member 1265

Guest
3:12 gör att jag får tillbaka en slant. :) Vi får väl se hur länge det stannar i sverige...
 

dauit

Panerai
2-Faktor
5,5k. Åker rätt in på klockkontot detsamma som sommarjobbslönen. Man kanske unnar sig något från Schweiz när skolan väl börjar igen:)
 
Topp