Aelgen
Basic
Tjejen har en Z4 (tror jag), 6 månader gammal och herrejävlar vad den strular. Vart buggig sen dag 1 och dagen innan hon skulle lämna in den på garanti-ärende tappade hon den i marken så då var det kört. Gjorde ett skärmbyte och sen dess är den om möjligt ännu sämre. Ofta när hon ska lägga på ett samtal så tänds in skärmen när hon tar bort den från örat.
Själv kör jag LG. I särklass de bästa telefoner jag ägt! Började med en G3a och sen uppgraderade till G4. Sjukt bra flow i OS, grym kamera, helt ok batteritid och många smarta funktioner i OS't. Fortsätter de leverera så här kommer jag nog aldrig byta märke. Verkar dessutom som att deras nya G5 har lite intressanta "modul"-funktioner där man kan lägga till extra funktioner.
iPhone hade jag från 2007 till 2014. ALDRIG igen.
Själv kör jag LG. I särklass de bästa telefoner jag ägt! Började med en G3a och sen uppgraderade till G4. Sjukt bra flow i OS, grym kamera, helt ok batteritid och många smarta funktioner i OS't. Fortsätter de leverera så här kommer jag nog aldrig byta märke. Verkar dessutom som att deras nya G5 har lite intressanta "modul"-funktioner där man kan lägga till extra funktioner.
iPhone hade jag från 2007 till 2014. ALDRIG igen.