• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Vad sportar ni för smycken?

Jag sportar smycken med mina klockor

• JA

Röster: 33 14.4%
  • NEJ

Röster: 90 39.3%
  • ETT ARMBAND

Röster: 67 29.3%
  • ETT HALSBAND

Röster: 43 18.8%
  • RING/RINGAR

Röster: 63 27.5%
  • TRÅKIG FRÅGA LARS.....

Röster: 10 4.4%

• Totala väljare
    229
Ibland den här.
Black Badger Horizon.

LRM_EXPORT_68961318947405_20190831_133444637.jpeg
lrm_export_71539389481099_20191024_233120025.jpeg

Jag kör med armband normalt sett, men mitt förra gick sönder för ett tag sedan, har dock beställt detta. Det skall dock sitta på högerarmen (har klockan på vänster).

s-l400 (4).jpg

Såg smycket i samband då jag kollade på klockor på etsy och började leta efter modellen då jag tyckte det var snyggt o coolt.

Det skall bli kul och se hur det det ser ut på armen, men får nog vänta ett tag då det är beställt från ryssland

Är det enkelt att korta av en sån här nätt guldlänk?

Gissar att man kastar in det till en guldsmed. Är det rimliga kostnader för det?
5726918B-379E-4CDE-B074-4AB6CE19F354.jpeg

Tack

Nån gissning vad det kan kosta?

Tänker om det är värt att betala nåt för armbandet. Skulle isf anpassas till mig eller frun.

Vad är rimligt att betala för beggat vitguldsarmband per gram förresten?
Vet faktiskt inte vad dom bör ta men en annan är lite av en hemma pulare haha.. men det är inget avancerat jobb för en som så kan inte tänka mig att det ska va blodigt, visst det är inte silver men handlar om som liten mängd material för o löda

Angående priset kan jag inte heller hjälpa dig där då vit guld är en legering så kan ju va allt från minst 14-18k guld,silver,palladium osv men nog får man 350kr grammet i skrot pris iaf guldet ligger på 586kr nu iaf enligt ”min” grossist

Tillbaka
Topp