D
Deleted member 124
Guest
pethul skrev:Jag är inte särskilt intresserad av bilar men skulle gärna ha valfri bil från nedan film
[video]http://vimeo.com/44410797[/video]
Ps. Notera den vackra vintagedinkan han bär ds.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
pethul skrev:Jag är inte särskilt intresserad av bilar men skulle gärna ha valfri bil från nedan film
Zed skrev:Det är en Golf på bilden men av din artikel kan man utläsa att Golfen visst heter Polo i Indien.
Skolläraren skrev:Zed skrev:Det är en Golf på bilden men av din artikel kan man utläsa att Golfen visst heter Polo i Indien.
Golf, Polo.. jajaja! Då laddar jag väl upp en bild på min egen bil, som jag minsann VET är en Polo! :lol:
BluesmanV8 skrev:Vi som hunnit ha Golf Mk1, innan dom rostade bort, vet att polon idag är större och mycket bättre men inte lika coola
Chuck skrev:BMW M5 E39 2001:a (slippa angeleyes) Biarritzblau - underbar kärra
leben skrev:Chuck skrev:BMW M5 E39 2001:a (slippa angeleyes) Biarritzblau - underbar kärra
Utan angel eyes? Why? Hade en 525 e39 som jag just tyckte var fantastisk med dessa lysen......
Sen slår jag ett slag för M5T E34!
Chuck skrev:BMW M5 E39 2001:a (slippa angeleyes) Biarritzblau - underbar kärra
Fryken skrev:leben skrev:Chuck skrev:BMW M5 E39 2001:a (slippa angeleyes) Biarritzblau - underbar kärra
Utan angel eyes? Why? Hade en 525 e39 som jag just tyckte var fantastisk med dessa lysen......
Nürburgring edition?
Chuck skrev:Fryken skrev:leben skrev:Chuck skrev:BMW M5 E39 2001:a (slippa angeleyes) Biarritzblau - underbar kärra
Nürburgring edition?
Förlåt, menar givetvis en 2000:a...
Angelyesen tyckte jag med var coolt när jag var under 30, blitt vuxen nu :lol:
Lite plexi vs saffir känsla över det, vintage
Cheers Chuck
Magnlar skrev:Körde en M5 V8 -03 en massa förut. Tyckte bilen var rätt trött, trots småtrim som Ferrita helsystem med race kattar. Bänkad å mappad dessutom.
En komfortabel bil annars...
Porsche Carrera 4s med 60hk mindre känns klart värre.. Mer Race!
Tacka jag vet min GSXR1000, inte många bilar kan matcha hojen.
En 996 Carrera Turbo blev rätt hårt frånåkt i somras. Känns skönt! :-D
CaptainOats skrev:Magnlar skrev:Körde en M5 V8 -03 en massa förut. Tyckte bilen var rätt trött, trots småtrim som Ferrita helsystem med race kattar. Bänkad å mappad dessutom.
Lite haltande jämförelse dock, bmwn är en familjebil med pulver och porschen är en sportbil.
Dom är inte byggda för samma syfte.
Magnlar skrev:CaptainOats skrev:Magnlar skrev:Körde en M5 V8 -03 en massa förut. Tyckte bilen var rätt trött, trots småtrim som Ferrita helsystem med race kattar. Bänkad å mappad dessutom.
Lite haltande jämförelse dock, bmwn är en familjebil med pulver och porschen är en sportbil.
Dom är inte byggda för samma syfte.
Ja det är två helt olika bilar, kan jag hålla helt med om. Men syftade inte på väghållningen, vridstyvhet i chassiet etc. Utan det är stor skillnad i motorn faktiskt. Trots så har Porschen mer effektförlust i drivlinan pga 4wd.
Det känns klart värre rakt fram med en Carrera 4s än M5an.
Säger inte att M5an är tokslö, visst fanns kraften där men förväntade mig lite mer. Blev inte imponerade med andra ord..
Nöjer mig med dem två
En riktig fet familje kombi har ju alltid stått högt upp på listan framför sportbilar.
(varför? jo det är ju roligare att komma i en ¨vanlig¨ bil och köra ifrån blek feta gubbar i tex Porsche eller Ferrari,
Så i sommras några dagar innan min födelsedag åkte jag till en bil handlare och bytte in min Range Rover sport och tog med mig hel en förtidig födelsedags present! En Mercedes C63 AMG