Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon i min kommun som kör runt med en röd. Den är frän!Spännande att ingen nämnt den tidigare - men Teslan känns som given för mig. Praktisk, rolig att köra och sen känns det ju alltid kul elbil.
Har redan en, 200SLK, men ..... Numero Uno är självklart MB 300 SLR från 50-talet.Hahah räcker med 2st vita Mercor !! Ingen guld på bilarna fan haha!!
Är så jävla avundsjuk på min vän som redan beställt en S65a.............................. :lol:
250 GTO, svårt att slå det. Rysningar när
man hör sången från v12an..
Tänk att dyka upp på trackday med den och hålla stålet
Instämmer, en sådan och en Singer Porsche!
Träffade en trevlig herre som bruksade en 275 GTB med race historia då då! Han brukade försöka åka på en Europa trip en gång om året, det är fan cred!
En riktig fet familje kombi har ju alltid stått högt upp på listan framför sportbilar.
(varför? jo det är ju roligare att komma i en ¨vanlig¨ bil och köra ifrån blek feta gubbar i tex Porsche eller Ferrari,
Så i sommras några dagar innan min födelsedag åkte jag till en bil handlare och bytte in min Range Rover sport och tog med mig hel en förtidig födelsedags present! En Mercedes C63 AMG
Drömmen, det ouppnåeliga kanske en 250 gt, i mina ögon världens vackraste bil!
Bland de uppnåeliga för mig, nya rs6 facelift, 993 gt2, kanske 991 gt3!
Speciellt face liften, blev mycket trevligare att vila ögonen på.Varken bilintresserad eller särskilt kunnig, men tycker (till skillnad från Top Gear-gänget) att Porsche Panamera GTS är underbar. Fantastiskt snygg, lätt sportig samtidigt som den passar som familjebil, typ som bilarnas Submariner!
Min dröm bil:
1. Så underhålls fri som möjligt.
2. Bensin snål
3. Stor med mycket utrymme
4. Grön färg
Jepp