• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Vilken är din drömbil?

Extremt häftiga Morgan Aero 8...

42044.jpg

RR Wraith

2014-rolls-royce-wraith-first-drive-5-1.jpg

Ferrari California

ferrari-california-c857102012014124956_7.jpg

Enkelt :)
Obegränsat kapital: Ferrari 250 GTO (som den gode cab redan skrivit om)
Stort kapital: Ferrari 288 GTO
Snudd på rimligt kapital: Porsche 993 Turbo S
Uppnåbar: Porsche 997 Carrera S

• Like
Reactions: cab
En riktig fet familje kombi har ju alltid stått högt upp på listan framför sportbilar.
(varför? jo det är ju roligare att komma i en ¨vanlig¨ bil och köra ifrån blek feta gubbar i tex Porsche eller Ferrari,
Så i sommras några dagar innan min födelsedag åkte jag till en bil handlare och bytte in min Range Rover sport och tog med mig hel en förtidig födelsedags present! En Mercedes C63 AMG
a-.jpg
a-2.jpg

Snuskigt bra!!!

Egentligen håller jag bara på med klockor för att jag inte har råd att hålla på med de bilar jag egentligen vill hålla på med och jag håller med om både Singer och att 250 GTO förmodligen är en av världens coolaste rejsbilar. Dock tillverkades världens vackraste bil alla kategorier av samma tillverkare under samma period, nämligen 250 SWB:

image.jpg

"...bringing sexy back!"

En sån skulle stå i mitt drömgarage, tillsammans med en F1 GTR, en CGT, en VW166, en preppad långhuv och lite annat mög.

Fast egentligen är jag Porsche-nörd...

Oj, missat denna tråden helt...

Måååånga val... En riktigt fin Mustang -69 Mach1 428 Cobra Jet är väl den ultimata bilen!

Min -69:a är bara en skugga av denna bil...

Eller en -70 Challenger R/T 440. En av de få som slår Fords design från samma tid.

Eller en fin-renoverad Porsche 911 fr tidigt -70-tal. (Fast jag kan inget om Porsche...)

Eller kanske bara lite mer realistiskt; en enkel Maserati GT av senare snitt.

Bilder vore roligare; återkommer om jag orkar. ;-)

min drömbil är en Audi S1 (såklart). Fast skulle vilja ha något fler häst i den än original utförandet:)

Om inte en Grupp B S1:a så skulle en BMW M5 e34 med rejäl stressfläkt inte sitta helt fel

hämta.jpg

Tillbaka
Topp