• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Vilken är din favoritöl?

Ernesto

Patek
2-Faktor
Den är god den! 2v sen i Italien:
image.jpg

Jag är inte ens en ölare egentligen, men denna var god! Bra beater har du på armen också ser jag!
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Aaah, Birra Moretti drack jag senast London på ett italienskt hak. Mycket gott.

Annars får jag också säga Dales Pale Ale just nu när det gäller ljusare öl och Guinness extra Stout när det häller åt det mörkare hållet.

Måste flika in Brother Thelonious Ale 9% också, mmmmmm.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Marbäcks öl's färsköl "Kapten Olle". Det är möjligt jag åker dit för jäv nu eftersom det är kusinen mins microbryggeri men ölen är otroligt bra! Rekommenderas.
 

paradis

Audemars
Dricker inte så mycket,men om jag dricker öl, så blir det Heineken. På sommaren på Möllan ,då blir det tjeckisk öl, ortoligt gott .
 

SSL

Audemars
image.jpg


Bild 3v gammal från Rom.

Edit: fan va keff bilden är i datorn. På insta är den grym..
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Kom precis hem från krogen , en lagunitas o en mikkeller -american dream , båda bra , mikkeller lite lite kolsyra idag, lagunitas mycket bättre på tapp än på flaska ..gillar deras glas med...
 
Topp