Den är god den! 2v sen i Italien:
Jag är inte ens en ölare egentligen, men denna var god! Bra beater har du på armen också ser jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är god den! 2v sen i Italien:
Sett att du suktat efter en SKX007 så jag slog till med två rätt här, rätt öl & klockaJag är inte ens en ölare egentligen, men denna var god! Bra beater har du på armen också ser jag!
Sett att du suktat efter en SKX007 så jag slog till med två rätt här, rätt öl & klocka
Aaah, Birra Moretti drack jag senast London på ett italienskt hak. Mycket gott.
"fucking close to water"
Bild 3v gammal från Rom.
Edit: fan va keff bilden är i datorn. På insta är den grym..
Favorit , speciellt på fat...Vill tipsa om att Systemet fått i American Dream i standard sortimentet!
Endast 4,6% och under 20kr - och den smakar gudomligt gott! Fantastisk humlebeska och drar inte åt något fruktigt eller citrusaktigt håll, utan smakar bara precis så gott som en lager ska göra. KÖP!
97/100 på RateBeer
Favorit , speciellt på fat...
Dricker en i detta nu.Favorit , speciellt på fat...
Någon annan som ska gå:
http://mikkeller.dk/category/copenhagen-beer-celebration/
?
Brukar vara jäkligt kul.
Då blir det att knalla ner till bolaget imorgon, ser riktigt fin ut!Stämmer in! Fantastiskt trevligt brukar det vara. Man kan även roa sig med promillemätarna där inne
Anchor Steam Beer var en trevlig bekanskap på söndagskvällen