Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VVad är detta? Aldrig hört talas om? Ganska dyra med ?
Vet du om de har samples man kan köpa/skicka efter? Verkar bara som att deras produkter säljs i hufudstaden samt bratte-staden.Det är riktigt bra grejer. Alla dofter är unisex. Alla dofter är direktimporterade, utan mellanhänder, från himmelriket. Dessutom svenskt. Dessutom Sveriges första parfymhus. Inget modemärke som så många andra dofter - Dior, Armani, D&G osv... Utan ett riktigt parfymhus! Precis som Rolex tillverkar klockor! Inte som när Volvo fick för sig att sälja kaviar...
Vet du om de har samples man kan köpa/skicka efter? Verkar bara som att deras produkter säljs i hufudstaden samt bratte-staden.
Det är riktigt bra grejer. Alla dofter är unisex. Alla dofter är direktimporterade, utan mellanhänder, från himmelriket. Dessutom svenskt. Dessutom Sveriges första parfymhus. Inget modemärke som så många andra dofter - Dior, Armani, D&G osv... Utan ett riktigt parfymhus! Precis som Rolex tillverkar klockor! Inte som när Volvo fick för sig att sälja
Kom ihåg att dofterna ter sig olika på alla.
Med det i beaktande så rekommenderar jag denna!
Tack! Tänkte ringa och kolla! Lite gött med något som inte är så mainstreamBor du i Stockholm så kan du besöka deras butik. Annars skulle jag testa att dra iväg ett mail till de!
Säkra kort
Paco Rabane One Million
en frisk och sensuell blandning av noter som inkluderar grapefrukt, blodmandarin, mynta, ros, kanel, läder och amber.
Var får man tag i tom ford????? Blir galen.. Vill ju gärna se om de faller mig i smaken, innan man tar hem en 600:- flaska!
Såg att parfym-klick hade noir för 550 pix!Selfridges eller Heathrow. Har för mig att 50 ml kostar närmare 90 pund, men det finns säkert billigare i gråhandeln.
Om förorten får välja!
Tyckte väl att du luktade lite Paco när vi träffades senast Nu förstår jag varför
Såg att parfym-klick hade noir för 550 pix!
Kanske är en gråis!
Men har du haft tom ford innan? Lever de upp till namnet?
Var finner man denna?Parfym borde bara vara en liten lätt underton som man känner om man är tillräckligt nära bäraren, inget som ska kväva alla med luktsinne inom 100 meters radie. Dessutom är det jättesvårt att tipsa, eller få tips, då det är så individuellt vad man gillar.
Personligen använder jag DR Harris Windsor, med undertoner av läder och citrus. Min anglofili spelar så klart roll i mitt val.
Var finner man denna?
Den första...fick låna av fadren.
Nej!Tobias Jansson
Du gillar inte klockor eller?