• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT:vilken parfym!

Som sagt Tom Ford Noir rules, så frågan är var man får tag i den......
Tror att det var flygplatsen i köpenhamn som jag hittade den första gången men frågan är om inte NK har den (inte säker). Annars hittat den på Harrods som för övrigt har ett sjukt utbud av dofter......har allt utom Old Spice.
Okej!nk hade ej:( får ta en titt på Harrods!
Tack!

Christian dior- intense bästa, bästa. Många som kommenterar den som du luktar sjukt gott måste bara säga det. Senast på bussen idag när jag satte mig bredvid en tjej :)

Har sedan ett par år en lite ovanligare favorit, passar dag som natt och du luktar inte som alla andra. (På ett bra sätt)

Neotantric Fragrances Gentleman Parampara Peep Show

image.jpg
Det där måste vara ngt slags rekord i hittepånamn! :)

% är lite fult att räkna...postar man 2 trådar och 1 är ot är man redan på 50%?

Om du sett mina trådar så ser du att jag väntar på ett ev köp av en hublot! Tills dess hänger jag här har lite gott snack! :)

42,857% avrundade jag till 43%. Sju skapade trådar, tre är OT... Vakna nu...
Skärmavbild 2014-03-20 kl. 19.16.08.png

Kan rekommendera chanel allure homme edition blanche nu till våren, eller cartier roadster. Annars så slår ja återigen ett slag för byredo bal d afrique och byredo pulp om man vill ha något unikare.

Tillbaka
Topp