Tredelad krita och Alden’s i cordovan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tredelad krita och Alden’s i cordovan.
![]()
![]()
Är ju här inne och glor ibland så får väl bjussa på en bild.
Vintage fårskinnskappa från Malung
Stickad tröja från Mango
Byxor Hope
Jodphurs Tiger of Sweden
Klocka Cartier Mini Tank
Guld huggies
![]()
Hear, hear! Och, ni kan vara lugna, jag kommer inte ta detta som en cue att flexa mitt senaste Woolpower-setSnygg och gedigen kappa. Mycket trevligt att se ett svensktillverkat kvalitetsplagg på forumet.
Och dagensGårdagens, mottagning på svenska ambassaden på Island. Vintage kostym från V Ave Shoe Repair, Loake och ett gammalt snöre från Cardin (som bonus, vår ambassadör och Islands sjukvårdsminister)![]()
![]()
Vilket märke på tajtsen?Casual friday på IslandJacka från John Henric, skjorta från Stenström, nudie, loake och ett antikt snöre från YSL (och en nätt kulmage pga god mat)
![]()
Nudie, köpt Lean Dean så länge jag kan minnas. Ogillar förändring och nymodigheterVilket märke på tajtsen?
Ett ödmjukt tips, knyt skorna så att ”ögglorna” inte är snea så slipper du att läderskosnören går uppFjällräven Vardag
Oscar Jacobsson hawaii-skjorta
Edwin
Sebago Dockside
![]()
Det där kommer jag aldrig klara av tyvärr. Jag har på tok för mycket som händer i mitt liv just nu. Men jag lovar att återbesöka ärendet längre fram.Ett ödmjukt tips, knyt skorna så att ”ögglorna” inte är snea så slipper du att läderskosnören går upp