Som vanligt, en ikonSommarkontor!
Solemare Maus Hoffman i LP Siden/Cash
La Chemise Royal Oxford
Luxire Ecru Denim
Portia i brun mocka
Loake Lincoln i Polo Suede
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
	Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus. 
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som vanligt, en ikonSommarkontor!
La Chemise Royal Oxford
Luxire Ecru Denim
Portia i brun mocka
![]()
Den där midjehöjden skojar man inte bortSommarkontor!
La Chemise Royal Oxford
Luxire Ecru Denim
Portia i brun mocka
![]()
Ingen minns en fegis.Den där midjehöjden skojar man inte bort![]()
skjorta: Lager 157
T-shirt: uniqlo
Bälte: morjas
Jeans: Woodbird
Converse
Seiko Spb143
Ja leroy twill pants hette dom!Snyggt! Minns du modellen på byxorna?
Sjukt snygga jeans. Hög midja? Modell?Snabb spegelbild på jobbet.
![]()
Idag kör vi en mix av gammalt och nytt.
Keps: Ebbets Field köpt ca 2012
Dunväst: Marwin köpt ca 2002
Tröja: Vintage Gant
Jeans: Uniqlo
Skor: Adidas Superstar
Kommer inte ihåg vilken modell men de har en hög midja och är vida. Lite ”japanska” i stilenSjukt snygga jeans. Hög midja? Modell?
Snyggt! Jag gillar hängslen. Men du verkar ha fått den till höger i bild lite långt in mot mitten?Under helgens get away åkte hängslen på för första gången. Vad tycker ni om hängslen, onödigt, snyggt eller OK men endast vid behov?
Kavaj Maurizio Baldazari
Skjorta, slips, hängslen John Henric
Byxor vintage ull Myrorna
Skor Myrqvist Granhult
![]()
![]()
Grymt med hängslen, speciellt på byxor med riktigt hög midja!Under helgens get away åkte hängslen på för första gången. Vad tycker ni om hängslen, onödigt, snyggt eller OK men endast vid behov?
Kavaj Maurizio Baldazari
Skor Myrqvist Granhult
![]()
![]()
Gillar outfiten men tycker man kan jobba med slipsknuten, en tight four-in-hand med riktigt smal slipsknut hade höjt helheten ett steg tillUnder helgens get away åkte hängslen på för första gången. Vad tycker ni om hängslen, onödigt, snyggt eller OK men endast vid behov?
Kavaj Maurizio Baldazari
Skor Myrqvist Granhult
![]()
![]()
2025 är året då jag började ha slips utanför bröllop så är fortfarande i teststadie. Har funderat just på det med smal vs bred knut och tidigare har jag kört på en vanlig hederlig knut, vet inte vad den heter. Denna gång blev det en Windsor för första gången. Ska testa four in hand nästa!Gillar outfiten men tycker man kan jobba med slipsknuten, en tight four-in-hand med riktigt smal slipsknut hade höjt helheten ett steg till
Oavsett vilken knut du väljer är det viktigaste att dra åt den TIGHT!2025 är året då jag började ha slips utanför bröllop så är fortfarande i teststadie. Har funderat just på det med smal vs bred knut och tidigare har jag kört på en vanlig hederlig knut, vet inte vad den heter. Denna gång blev det en Windsor för första gången. Ska testa four in hand nästa!
Ser nu på bilden att axlarna inte är jämnaSnyggt! Jag gillar hängslen. Men du verkar ha fått den till höger i bild lite långt in mot mitten?
Snyggt, men knapparna sitter inte så värst rakt?Ser nu på bilden att axlarna inte är jämna. Är det det du menar eller verkar fästningen vara off?
Knapparna är ditsatta i efterhand av skräddare
Som @rickards visade. Det ser ut som att du av misstag har knäppt ena hängslet i en av de inre, vanliga, byxknapparna. Har hänt mig med.Ser nu på bilden att axlarna inte är jämna. Är det det du menar eller verkar fästningen vara off?
Knapparna är ditsatta i efterhand av skräddare
Trevliga jeans! Vad är det för några?Dåligt med uppdateringar här
![]()
Tack jag Håller med! Riktigt härligaTrevliga jeans! Vad är det för några?

Ah, snyggt! Är de TTS i midjan? Har allt mellan 30-33 i midjan på mina Nudie beroende på modell.Tack jag Håller med! Riktigt härliga
![]()
Rad Rufus Dry Heavy | Nudie Jeans | Create Tomorrow's Vintage
Regular fit jeans with a straight leg made with rigid, 14.9 oz heavy denim. Made from organic cotton.www.nudiejeans.com
Ja men tror det, pendlar lite i storlekar just nu så ta inte gift på detAh, snyggt! Är de TTS i midjan? Har allt mellan 30-33 i midjan på mina Nudie beroende på modell.