Lördagspappa:
RRL
Barbour
LVC
14270
Cons
RRL
Barbour
LVC
14270
Cons
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2961 gissar jagMan tackar! Inte helt 100 om jag ska vara ärlig - tillbehören är på annan ort
Bra bok ocksåPappaledighet
Vad är det för byxor ?Efterjobbetpromme! Äntligen hittat jeans jag trivs i.
Hansen & Jacob
Max Tonso
Portia
H&M
Tyska Armén
Efterjobbetpromme! Äntligen hittat jeans jag trivs i.
Hansen & Jacob
Max Tonso
Portia
H&M
Tyska Armén
Har försökt köpa både vintage och nya "finjeans" - aldrig varit nöjd.Har mestadels (nog faktiskt bara numera sedan några för tajta Levis kastades) jeans från H&M. Tycker de både är sköna, bra passform, färg och vettig längd om man är kortare som jag är. Inte provat relaxed fit men kanske dags, mest regular för egen del.
Kanske inte din typiska KS-outfit, men kul med nånting annorlunda.
Thriftad väst från Kiliwatch - grym butik i Paris!
T-shirt och jeans från Weekday. Otroligt nöjd med fiten på jeansen. Förvånansvärt bra.
Skor från Morjas.
Cartier Santos och APC
Space Relaxed Straight!Vad heter modellen på jeans?
Kul att se något som inte såg så räddhågset ut. Väldigt läcker väst! Summa sumarum blir det en outfit som lyfter fram en personlighet snarare än en som försöker passa in. Sälj västen till mig när/om du tröttnar eller innan jag själv reser till Paris.Kanske inte din typiska KS-outfit, men kul med nånting annorlunda.
T-shirt och jeans från Weekday. Otroligt nöjd med fiten på jeansen. Förvånansvärt bra.
Skor från Morjas.
Cartier Santos och APC
Tack så hemskt mycket! Man blir inspirerad av mixen bland mer vintage och ”vågade” uttryck blandat med mer klassiska siluetter (loafers) här i Paris! Ska ha det i åtankeKul att se något som inte så så räddhågset ut. Väldigt läcker väst! Summa sumarum blir det en outfit som lyfter fram en personlighet snarare än en som försöker passa in. Sälj västen till mig när/om du tröttnar eller innan jag själv reser till Paris.
Den bästa mixen — kul också att höra att Kiliwatch finns kvar, ett par år sedan jag var i Paris nu och såg efter. Men när jag bodde där 2001-2003 handlade jag mycket på Kiliwatch.Tack så hemskt mycket! Man blir inspirerad av mixen bland mer vintage och ”vågade” uttryck blandat med mer klassiska siluetter (loafers) här i Paris! Ska ha det i åtanke
Grymt bra fit! Hoppas på fler med samma känsla!Kanske inte din typiska KS-outfit, men kul med nånting annorlunda.
Skor från Morjas.
Cartier Santos och APC
Ahh häftigt att höra! Riktigt trevlig butik. Dock moderniserats skulle jag gissa. Fronten säljer nya produkter och bakdelen har ett stort, ganska väl kurerat utbud av vintage! Du får göra ett återbesökDen bästa mixen — kul också att höra att Kiliwatch finns kvar, ett par år sedan jag var i Paris nu och såg efter. Men när jag bodde där 2001-2003 handlade jag mycket på Kiliwatch.
Wtf, Epilepsi attack!
Praktiskt att fienden inte kommer kunna avgöra avstånd och riktning på byxorna iallafall!
snygg kofta köpt ?