Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha jaså? Bra öga därInte för att vara en stalker men jag känner igen det där kapprummet, tror vi eventuellt har jobbat på samma bolag en gång i tiden!
Grymt! Jag inser att jag har alldeles för lite pikéer, linnetyg och Cartier i mitt liv just nu. Jag tänker att det hör till god ton att även trådskaparen bjuder på något, även detta är från helgen.
Kavaj - Saman Amel
Skjorta - Shirtonomy
Byxor - Saman Amel
Loafers - C&J
Tycker kavajen ser skrynklig utGrymt! Jag inser att jag har alldeles för lite pikéer, linnetyg och Cartier i mitt liv just nu. Jag tänker att det hör till god ton att även trådskaparen bjuder på något, även detta är från helgen.
Kavaj - Saman Amel
Skjorta - Shirtonomy
Byxor - Saman Amel
Loafers - C&J
Det får man tycka men det stämmer inte.Tycker kavajen ser skrynklig ut
Snyggt! Är det 501or?Bumpar tråden med lite fredagsfeeling
Natalino
Granqvist
Levis
Suitsupply
Tack!Snyggt! Är det 501or?
Mitt fylleköp på Tradera för ett par år sedan kändes relevant.Sno stilen:
Vintage Fay 4 hook
Mitt fylleköp på Tradera för ett par år sedan kändes relevant.
Bästa är att du har ett pågående samtal på mobil nr 2 och tar en selfie med den andraBumpar tråden med en Lill-lördags outfit
Kavaj från Blugiallo
Skjorta från Granqvist
Byxor från Luxire
Skor från Suitsupply
Man blir inte så stilig utan ett sant sigma grindset!Bästa är att du har ett pågående samtal på mobil nr 2 och tar en selfie med den andra
Bästa är att du har ett pågående samtal på mobil nr 2 och tar en selfie med den andra
Haha, precisMan blir inte så stilig utan ett sant sigma grindset!
Coolt! Men du glömde reffen på din Cartier Santos?Blåser lite liv i denna.
Brallor, jacka och tote från Broadway & Sons.
T-shirt från Arket.
Skor från Sweyd.
Man tackar! Inte helt 100 om jag ska vara ärlig - tillbehören är på annan ortCoolt! Men du glömde reffen på din Cartier Santos?