• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Dag 10)

Faktum är att det är ganska så skönt att inte behöva ha ågren över vilken klocka man ska bära för dagen!

Funderar på att byta till ett annat läder idag dock!

Jaja…men dagen börjar vi med kommande veckans matlådor…

IMG_3234.jpeg
IMG_3235.jpeg

In or out? Bestäm dig syltrygg! Här får du inga sympatier.

1710049979019.gif

Abrupt slut på kvällen, man undrar ju om hunden käka upp mobilen mitt i postandet 😅

Och hunden. Sjukt nyfiken på exakt hur ful den faktiskt är!
God morgon @Burnman 😂
Jag var tydligen extremt trött igår när jag postade sista inlägget 😵 bild på klocka och fulhuvet
IMG_5624.jpeg

20240310_090946.jpg

Tio dagar och blandade skurar.

Ena stunden känner jag att jag på riktigt skulle kunna vara owg med BB36. Andra stunder så är jag riktigt sugen att slänga på min Tudor Ranger på handleden.

Tveksamt om jag klarar mig hela vägen den här gången.

Nästa lotteri på fredagen den 15/3 kommer ha ett av de bästa prisborden någonsin (kanske med undantag av Tidlös-priset). Jag kommer vara på butiken Watches of Scandinavia i Sthlm och dra vinnarna live. Alla är välkomna dit och för som inte kan komma så sänder vi som vanligt på hemsidan.

Ska man köpa lotter någon gång så är det till den här dragningen.

Tillbaka
Topp