• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OWG Fail-tråden 2026

Lever lite i frihet

16284.jpg

Kronograf-festival på Kaplans!

Haha, vilken sopa jag är ändå... tittade ner på klockauktionen på Kaplans en sväng före lunch... ...han spänna på mig den tredje klockan innan lyset tändes i huvet...

-men, men det här är ju inte ok i OWGM... ...FAIL..!!!!!!

men kronograferna var fina, å nu ä jag ju nästan tvungen å köpa en när de tvingat sig in i mitt liv så dramatiskt...

IMG_2938.jpeg
IMG_2940.jpeg
IMG_2941.jpeg
IMG_2942.jpeg

Kronograf-festival på Kaplans!

Haha, vilken sopa jag är ändå... tittade ner på klockauktionen på Kaplans en sväng före lunch... ...han spänna på mig den tredje klockan innan lyset tändes i huvet...

-men, men det här är ju inte ok i OWGM... ...FAIL..!!!!!!

men kronograferna var fina, å nu ä jag ju nästan tvungen å köpa en när de tvingat sig in i mitt liv så dramatiskt...

IMG_2938.jpeg
IMG_2940.jpeg
IMG_2941.jpeg
IMG_2942.jpeg
Finns sämre sätt att faila på! 😊👍

Tror det är bäst att helt sonika undvika storstan helt i Mars

Nu när ändå failat kan jag passa på att utforska Powerpuffpinglans lite mer unika sidor.

IMG_20260326_101419.jpg

IMG_20260326_101540.jpg

IMG_20260326_102622.jpg

Som att ha en Tamagotchi igen! Vad skulle Batman säga om detta??

Jag ämnar sätta dit ett nytt klistermärke för varje dag jag failat i Mars. Om de nu sitter kvar!

Jag kan däremot inte lova att handleden kommer vara obesudlad...

Det har nu gått tre dagar sen den ödesdigra dagen i Stockholm. Passar på att njuta av en rejäl stålpuck för första gången på flera veckor.

IMG_20260327_165609.jpg

Tack! Insertet är bakat av någon tidigare ägare, därav den bruna tonen. Ett nytt är inhandlat men det ville inte riktigt lira så just för tillfället är den bezellös och rätt skitig…
IMG_7921.jpeg

Tillbaka
Topp