Borde vara runt 20 vid det här laget. När den åkt klart är det mer dna än på Malmskillnadsgatan back in the day…Vad har den där Bellen för body count vid det här laget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Borde vara runt 20 vid det här laget. När den åkt klart är det mer dna än på Malmskillnadsgatan back in the day…Vad har den där Bellen för body count vid det här laget?
Hej!
Finns det plats för en till karaktärssvag människa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Finns sämre sätt att faila på!Kronograf-festival på Kaplans!
Haha, vilken sopa jag är ändå... tittade ner på klockauktionen på Kaplans en sväng före lunch... ...han spänna på mig den tredje klockan innan lyset tändes i huvet...
-men, men det här är ju inte ok i OWGM... ...FAIL..!!!!!!
men kronograferna var fina, å nu ä jag ju nästan tvungen å köpa en när de tvingat sig in i mitt liv så dramatiskt...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu när ändå failat kan jag passa på att utforska Powerpuffpinglans lite mer unika sidor.
![]()
![]()
![]()
Som att ha en Tamagotchi igen! Vad skulle Batman säga om detta??
Jag ämnar sätta dit ett nytt klistermärke för varje dag jag failat i Mars. Om de nu sitter kvar!
Jag kan däremot inte lova att handleden kommer vara obesudlad...
Är den en äkta patina eller en eftermarknadsinsert? Oavsett ser det helt sinnessjukt bra ut!Det blev den här!
![]()
Det där är ju dock riktigt ballt också!! UniktTack! Insertet är bakat av någon tidigare ägare, därav den bruna tonen. Ett nytt är inhandlat men det ville inte riktigt lira så just för tillfället är den bezellös och rätt skitig…
![]()