• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OWG-FAIL tråden för Mars -23

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Eftersom jag blev den första till att misslyckas med OWGM detta år så fick jag på mig att starta en FAIL-tråd.
Denna tråd är för alla misslyckade klocksnackare som tyvärr inte var riktigt skärpta och inte kunde klara ett så lätt uppdrag som att använda endast en klocka under en månad.

Tyvärr åkte jag ut innan jag ens hann vara med i utdelningar och förmodligen så är vi fler som missar chansen detta år.
Tackar @Berns och @Staafen för engagemanget OWGM men ber även om ursäkt för ett uselt deltagande i år.

Hoppas även att vi i denna tråd kan bidra på andra sätt än att köpa lotter till kommande event.
Jag hoppas att du som failat detta år bidrar med en slant till insamlingen till Min Stora Dag, https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owg-march-2023.
Gå in och bidra, det är inte över än!

Jag säger som @Nissestr sa förra året, välkommna in i värmen, alla "vinnare"!

Mvh James

ef769626-f341-449b-9856-468605560521-jpeg.2001222

A2D012DE-04C8-4D88-80B4-5391F98B4B3F.jpeg
Screenshot 2023-03-02 at 22.04.41.png
 
Senast ändrad:

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Eftersom jag blev den första till att misslyckas med OWGM detta år så fick jag på mig att starta en FAIL-tråd.
Denna tråd är för alla misslyckade klocksnackare som tyvärr inte var riktigt skärpta och inte kunde klara ett så lätt uppdrag som att använda endast en klocka under en månad.

Tyvärr åkte jag ut innan jag ens hann vara med i utdelningar och förmodligen så är vi fler som missar chansen detta år.
Tackar @Berns och @Staafen för engagemanget OWGM men ber även om ursäkt för ett uselt deltagande i år.

Hoppas även att vi i denna tråd kan bidra på andra sätt än att köpa lotter till kommande event.
Jag hoppas att du som failat detta år bidrar med en slant till insamlingen till Min Stora Dag, https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owg-march-2023.
Gå in och bidra, det är inte över än!

Jag säger som @Nissestr sa förra året, välkommna in i värmen, alla "vinnare"!

Mvh James

ef769626-f341-449b-9856-468605560521-jpeg.2001222

A2D012DE-04C8-4D88-80B4-5391F98B4B3F.jpeg
Vackert!!!

ZaC4nTM326twhoeCt5.gif
 
IMG_7921.jpg

IMG_7924.jpg

Jag trodde aldrig att jag skulle behöva skriva i den här tråden, men tyvärr.

På besök idag hos föräldrarna idag (söndagsmiddag) hade min kära mor letat fram min barndomsklocka. Jag vet inte vad som flög i mig men fux flux så satt bara barndomsklockan där på armen och min saga i OWG - March 2023 är all, redan efter 5 dagar...

Men inget ont som inte för något gott med sig. Jag slipper använda min usla Wenger-klocka. Kanske får det bli barndomsklockan i OWG - March 2024.

Klänning OUT!

För att förtydliga. Wenger-klockan är alltså OWG - March 2023-klockan och den klocka som jag fick när jag slutade gymnasiet 2006 och som jag aldrig använder. Vilken klocka som är barndomsklockan säger sig självt... :rolleyes:
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
IMG_7921.jpg

IMG_7924.jpg

Jag trodde aldrig att jag skulle behöva skriva i den här tråden, men tyvärr.

På besök idag hos föräldrarna idag (söndagsmiddag) hade min kära mor letat fram min barndomsklocka. Jag vet inte vad som flög i mig men fux flux så satt bara barndomsklockan där på armen och min saga i OWG - March 2023 är all, redan efter 5 dagar...

Men inget ont som inte för något gott med sig. Jag slipper använda min usla Wenger-klocka. Kanske får det bli barndomsklockan i OWG - March 2024.

Klänning OUT!

För att förtydliga. Wenger-klockan är alltså OWG - March 2023-klockan och den klocka som jag fick när jag slutade gymnasiet 2006 och som jag aldrig använder. Vilken klocka som är barndomsklockan säger sig självt... :rolleyes:
@Staafen 🦇 🦇 🦇
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
IMG_7921.jpg

IMG_7924.jpg

Jag trodde aldrig att jag skulle behöva skriva i den här tråden, men tyvärr.

På besök idag hos föräldrarna idag (söndagsmiddag) hade min kära mor letat fram min barndomsklocka. Jag vet inte vad som flög i mig men fux flux så satt bara barndomsklockan där på armen och min saga i OWG - March 2023 är all, redan efter 5 dagar...

Men inget ont som inte för något gott med sig. Jag slipper använda min usla Wenger-klocka. Kanske får det bli barndomsklockan i OWG - March 2024.

Klänning OUT!

För att förtydliga. Wenger-klockan är alltså OWG - March 2023-klockan och den klocka som jag fick när jag slutade gymnasiet 2006 och som jag aldrig använder. Vilken klocka som är barndomsklockan säger sig självt... :rolleyes:



AddText_03-05-11.03.54.jpg
 
Topp