S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För gårdagen iaf! @DIR Har klivit över till OwgWinnar-sidan!Några nya hjältar för dagen?
Förlåt för att jag har svikit digWhat! Åkte ploppen av @DIR ?? Jag hade tippat dig till final
Välkommen till vinnarsidan!
Helrätt inställningFörlåt för att jag har svikit dig
Men spelet är riggad o jag vill njuta av fler smp
Förlåt för att jag har svikit dig
Det är mycket Gunnar Bunker från dig nu @roosterman , det är inte så att det är ditt artistnamn?Lite partymusik nu inför helgen
Haha, ja.. jag ger mig fasen på att det var någon från tråden som dräpte min OJ-Simpson 2:a dagen!Förlåt för att jag har svikit dig
Jag tog och skulle trolla på min BB men något gick fel i besvärjelsen, så jag har klivit in på denna sida
Jag tog och skulle trolla på min BB men något gick fel i besvärjelsen, så jag har klivit in på denna sida
Kanske måste ner till Sthlm och lura av dig subben så du måste använda något annat
Hahah, jag fakturerar bara överOMG! Snyggt jobbat!
Jag har en svart BB58 här hemma. Fakturerar du under list för ett uppträdande?
Tack för mig!
Tack för mig!
Förlåt sent svar.. Har just låtit in en ny låtDet är mycket Gunnar Bunker från dig nu @roosterman , det är inte så att det är ditt artistnamn?
Förlåt sent svar.. Har just låtit in en ny låt
…och här ska de klippa gräsetNär en OWG-failare ska tvätta bilen.
Trevlig kväll!
Och det där är ju ändå på en bra dag!…och här ska de klippa gräset
…och här ska de klippa gräset
Härligt med en Umebo i tråden! Välkommen till vinnarbänkenDet här är paradistråden!
Varmt och skönt härinne!