Tror inte dom var klara när jag åkte ut. Testa nu?Angående röda fail-banners
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte dom var klara när jag åkte ut. Testa nu?Angående röda fail-banners
Är det här man ska inrätta sig i ledet nu? Efter de nya bandet dök upp så har jag inget att sätta emot längre
Äsch, desto tidigare du åker desto härligare är det! Välkommen till gänget & gratulerationer till nytillskottetOk, gjorde samma miss i år som förra året, jag failar…. nyinkommet = hamnar på armen,
note to NA2023: köp inget som kommer i mars…
Hahaha you got me, men vad gör man inte för intresset
Men den är ju jädra mysig den där. Förstår att du föll dit. Förutom Zenith, vad vet du mer om den?Skulle egentligen bara kolla till dom andra klockorna, såg att Zenithens plexi kunde må bra av lite putsning och då måste man ju också testa klockan på armen för att vara säker på att putsning blev bra.
Enligt serienumret är åtminstone verket tillverkat någon gång mellan 1919-1920 och är ett Zenith cal 13" N.V.S.I i, vilket ska vara ett mycket bra verk av Zenith.Men den är ju jädra mysig den där. Förstår att du föll dit. Förutom Zenith, vad vet du mer om den?
Hur är det här då på forumetsljusasida
Wow! En riktig old boy alltså. Pinga mig om du blir less på den.Enligt serienumret är åtminstone verket tillverkat någon gång mellan 1919-1920 och är ett Zenith cal 13" N.V.S.I i, vilket ska vara ett mycket bra verk av Zenith.
Tyvärr är den bara i förgyllt guld men med mina ringa kunskap så var det en riktigt lyckoträff och bara tur när jag ropade hem den
Tror det finns nån före dig men absolut om det blir aktuellt!Wow! En riktig old boy alltså. Pinga mig om du blir less på den.
Den där tavlan ska man inte slicka på!Skulle egentligen bara kolla till dom andra klockorna, såg att Zenithens plexi kunde må bra av lite putsning och då måste man ju också testa klockan på armen för att vara säker på att putsning blev bra.
Här är det varmt och festligt! På med Pannan nu kungen så firar vi sen!
Isf lovar jag att du får slicka förstDen där tavlan ska man inte slicka på!
har du ollat den också?!Den där tavlan ska man inte slicka på!
Om vi ska olla den får du olla den efter mighar du ollat den också?!
Ni får ursäkta för lördagskväll osv, men menar ni att herr B är en förövare?Han herr xxxx bara förövar för kommande uppdrag....
Han herr xxxx bara förövar för kommande uppdrag....
Ni får ursäkta för lördagskväll osv, men menar ni att herr B är en förövare?
I så fall yrkar jag på att mitt (nu icke) medlemskap i OWGM prövas igen!
Måste ju ändå vara klocksnacks vassaste tråd. Helt fri från fejkentusiaster.
Rockar dubbla, tråden i ära. Bildkvaliten lika bristande som självkontrollen.