Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
One watch guy!Gentlemän, kan någon förklara vad OWG innebär?
Jag som alltid trott att det var - Oh why, God?One watch guy!
Same same?! (kommer från en nuvarande OWG) :-(Jag som alltid trott att det var - Oh why, God?![]()
Kanske?
*bild*
Sagt det så många gånger att det blir tjatigt men det går inte att komma ifrån denna. Lagom stor. Lagom diskret. Lagom sportig. Funkar till banne mig allt och den är stört snygg. What more to wish for?
![]()
Att kro...
Nautilus eller Aquanaut, vilken har inte så stor betydelse![]()
... Att det skulle kännas komfortabelt att ha den på i gymmet, i skidspåret, i bassängen...What more to wish for?
![]()
Men ska jag ha den resten av livet ska den klä i repor och patina. Så explorern skulle det väl få bli.
Lätt! Kronan är ju skruvad som Aurum försökte säga.... Att det skulle kännas komfortabelt att ha den på i gymmet, i skidspåret, i bassängen...
![]()
Den dyra var en RCO som bara finns svart och trefärgs. Personligen gillar jag den här vita med minimalt med text. Tyvärr kostar dessa också huggorm numera och senaste auktionerna säger nog att du går betala över miljonen för ett ex..Vad får man ge för en sån där? En halv mille i genomsnitt? Såg att det var nån som såldes för en dryg miljon USD men det var väl ett speciellt ex?