Att klockan bör fungera bra i alla situationer.
Det beror väl lite på användarnas preferenser och aktiviteter, själv skulle jag inte klara mig som OWG på riktigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att klockan bör fungera bra i alla situationer.
Låter jobbigt, hur känns det? Jag känner mig naken utan klocka. :/DJ 16200 alternativt 16234. Jag har som mål att bli OWG då jag just nu är NWG![]()
Hemskt, och naket!Låter jobbigt, hur känns det? Jag känner mig naken utan klocka. :/
Perfekt val om man vill gå utan klocka ett par månader om året när den är på service juHade fått bli denna.
![]()
Full Set Vintage Sub, frågan är bara vilken...
MilSub? 5512/13? Röd-Sub? Dubbel-röd SD? Arrggghhh, ska det vara så j-la svårt att välja!?! Datum är najs men det är cleant utan bubbla. Får bli en dubbel-röd då, det bästa av två världar helt enkelt! Nåt sånt här hade ju varit trevligt (fast med alla tillbehör):
![]()
Ja, trots det. Säger ju något om hur förtjust jag är i denPerfekt val om man vill gå utan klocka ett par månader om året när den är på service ju![]()
Om du hade varit en OWG for life, vad hade du valt?Perfekt val om man vill gå utan klocka ett par månader om året när den är på service ju![]()
Fast den har man tröttnat på, genom att bara kolla dagens klocka och vad gör du och din klocka just nu tråden.
Tyckte först grönt var skönt. Men som owg. Njae..
Om jag skulle vara OWG så skulle jag antagligen kört Speedmaster eller Deepsea bara för att dom finns i samlingen nu!
![]()
![]()
MEN för att tillägga, kommer aldrig någonsin bli en OWG, never ever!
Ja verkligen! Försöker rotera med andra klockor bara för att, men första tanken varje morgon är DeepseaDeepsea är ju grym!! Bra
Det där är förmodligen den bästa, eventuellt en 214270.Funderar på att bli owg. Äger en 114060 bra Owg material Imo. Men finns det något bättre?
Roligare med bild:
![]()
Jag går i god för att detta är en riktigt bra all around-klocka. Man får mycket klocka för pengen. Tummen upp för det.Den här har fastnat i mitt huvud. Tidigare va det Speedmaster.![]()