Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om man hade varit tvungen att vara OWG då hade det fått bli en PP Nautilus tror jag, gärna med någon komplikation typ 5726A eller 5980.
![]()
![]()
Gul eller vitguld? svårt att bestämma mig, Davvan ! du ställer alltid upp när jag behöver hjälp, gärna med twist i slutet denna regntunga Lördag....
![]()
![]()
Regn? Va gafflas?..... Här har vi atomvinter på ingång....sweet!
![]()
Klart du ska mantla på Skyan....den står för så mkt mer än bara tiden......ack om den kunde haft domat plexi istället! Men den är yberkool. Saken är att den där Daytonan börjar bli lite 740....Ok.... med GLT och Lambdasond.....men ändå....![]()
Borde väl vara en 760 i alla fallSaken är att den där Daytonan börjar bli lite 740....Ok.... med GLT och Lambdasond.....men ändå....![]()
Nä....det är Rainbowtonan som är....Borde väl vara en 760 i alla fall
Bara en klocka.....hade blivit denna...som jag gruvar över en gång i kvartalet.....
![]()
- Ursäkta vad är klockan?
- Fuck off!!!!
Ful....Davvan....riktigt..ful..
Med din smak förstår jag dig.....
Fuuuuuuuul...... Davvan...ful... men..matchar din avatar...
Jag är OWG med SubC date igen! Tanken var att kasta om lite, gå ifrån maxi case, men det blir inte så. Ska logga ut ett tag nu också.Bumpar upp den här gamla sköna tråden
Hade ni som har svarat i den här tråden svarat med samma klocka idag? Hur har det förändrats? Skulle vara kul att se vad ni tycker![]()
Samma.Bumpar upp den här gamla sköna tråden
Hade ni som har svarat i den här tråden svarat med samma klocka idag? Hur har det förändrats? Skulle vara kul att se vad ni tycker![]()