JayJay
Guld
Rolex har endast AR under datumbubblan i övrigt är glaset obehandlat. Vissa verkar störa sig väldigt mkt på det men själv tänker jag inte öht på det till vardags.Intressant, hur ter sig Rolex bristfälliga AR enligt JayJay Johansson?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex har endast AR under datumbubblan i övrigt är glaset obehandlat. Vissa verkar störa sig väldigt mkt på det men själv tänker jag inte öht på det till vardags.Intressant, hur ter sig Rolex bristfälliga AR enligt JayJay Johansson?
Om du gillar att inte kunna se vad klockan är så köp en safir-Rolex.Intressant, hur ter sig Rolex bristfälliga AR enligt JayJay Johansson?
Vad tycker ni om oyster perpetual? Föredrar ni en svart stålsub trots att den blivit något av klockornas V70? Funderar på en oyster p då jag tycker den är snyggare än suben i sin enkelhet. Tänker jag fel?
Om du gillar att inte kunna se vad klockan är så köp en safir-Rolex.
Verk najs!Im happyDen har det JAG ville ha.
![]()
Förbaskat snygg!Im happyDen har det JAG ville ha.
![]()
Submariner är Rolex mest sålda modell. Sen att du inte rör dig i kretsar IRL där Rolex förekommer är en annan sak. Faktum är att subben snarare utstrålar "jag har köpt den för att det är en Rolex" snarare än "denna klocka har jag köpt för att den är grym". Det gör ju dock såklart inte klockan dålig.
Jag hävdar motsatsen, nämligen att folk är väldigt noga vad de vill utstråla när de väljer klocka.Du har förstås en poäng, men jag tycker att man är ute på hal is om man börjar fundera på klockan man vill ha utifrån hur den uppfattas av omgivningen.
Knappas rebelliskt, bara tråkigt.Numera är det ju fasen nästan ett rebelliskt beteende att köpa en SubC eftersom det av många klockfantaster ses på med rynkad näsa.
Jag hävdar motsatsen, nämligen att folk är väldigt noga vad de vill utstråla när de väljer klocka.
Knappas rebelliskt, bara tråkigt.
Ute på hal is men för mig är majoriteten av svart Sub bärare välklädda på Ica 5 min innan stängning. Tråkigt, stelt och bryr sig mycket om utstrålningen.
Kan likväl vara killen med gaddar över hela kroppen på en HD med förflutet som prof. dykare på oljeplattform...Ute på hal is men för mig är majoriteten av svart Sub bärare välklädda på Ica 5 min innan stängning. Tråkigt, stelt och bryr sig mycket om utstrålningen.
Submariner är Rolex mest sålda modell. Sen att du inte rör dig i kretsar IRL där Rolex förekommer är en annan sak. Faktum är att subben snarare utstrålar "jag har köpt den för att det är en Rolex" snarare än "denna klocka har jag köpt för att den är grym". Det gör ju dock såklart inte klockan dålig.
Redan konstaterat.Sätter min but på att att Submariner inte är Rolex mest sålda modell, det måste utan tvekan vara DJ!!
Redan konstaterat.![]()
Mycket stolpe ut från dig på sista tiden.....skärp dig nu Y!!!!
Ja och vafan gör du i den här tråden? Lappo gör som Lappo vill och skiter ändå i oss...
Uppenbarligen.Ja och vafan gör du i den här tråden? Lappo gör som Lappo vill och skiter ändå i oss...
Du får sluta hänga på ICAUte på hal is men för mig är majoriteten av svart Sub bärare välklädda på Ica 5 min innan stängning. Tråkigt, stelt och bryr sig mycket om utstrålningen.
Hahah. Kan dra en till. Svart Sub är lika vanligt som en guldfärgad iPhone hos det motsatta könet. Till trådskaparen, om det finns flera svarta Subs bland polarna så tycker jag med all rätt du ska välja annat. Börja kanske med Oyster och spara ihop till en TT eller Hulk?Du får sluta hänga på ICA![]()