• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

Det finns en köp och sälj del. Använd den...
Det har jag självklart redan prövat. Men av nyfikenhet och intresse att höra vad fler tycker i frågan…

Om jag gillar samma klocka som alla ni andra i den här tråden, alltså OP, är det då okej att jag frågar om någon funderar på att sälja, eller ser ni det som någon form av förlämpning?

Oddsen för att få napp i köpes tråden är gissningsvis rätt dåliga då det troligtvis inte är en tråd man regelbundet besöker. Här däremot kanske någon kan bli sugen att pröva något nytt när någon visar intresse för att köpa.

Jag är verkligen inte ute efter att skapa dålig stämning men kan ibland fascinerad hur hård tonen kan vara vid minsta upplevt övertramp även inom ett så litet community som oss klocknördar. :)

3BEA2305-0720-433B-A6E0-DDAEABDFFCAF.jpeg

Hur mycket får man ge för en discontinued 116000 nu för tiden? Typ en 116000 grape eller arabic blue 369? :)

Är det en rimlig prissättning? :) Inte följt priserna senaste tiden

Med tanke på att nypris ligger på 62k och denna är från 2016 så känns det högt. Samtidigt så har ju prisera skjutit i höjden och det är väl mindre än gråhandlarna tar ut.
Framförallt skulle jag be om mer bilder på skicket för att veta om det är rimligt.
Nypris på denna i 2016 var väl lite över 40, men varken nypris eller ålder brukar vara ge någon bra indikation om värdet så inte speciellt relevant.

Står i kö på en 126000, någon som fått ut en nyligen i Sverige? Tänker om det är rull på leveranser eller om det står still. :)

Tillbaka
Topp