Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den gröna är fin!OP-väder idag visa mig era
Den gröna är fin!
Sol och glassigt väder!
Blir inte bättre än så!
Wow har det blivit så jäkligt även för OP36?! Har inte följt utvecklingen så noga. Rockar själv op36 med blå 369 tavlaHaha, tyvärr verkar ju även intresselistan vara stängd för OP 36mm.. I alla fall för mig som inte har någon historik hos AD:n jag pratade med.
Trevlig klocka det där! 36mm?Fick lov att lufta OPn lite.
Trevlig helg!
Yes det är en 36a med refnr 126000.Trevlig klocka det där! 36mm?
Vad tycker du om den jämfört med Explorer 114270? ;- )
Sitter som en smäck den där! Riktigt bra modell och bättre proportioner mellan länk och klocka än den nuvarande tycker jag.Yes det är en 36a med refnr 126000.
114270 är en grym klocka
Det jag främst gillar mer på OPn är claspen och easy link.
Bra för varma sommardagar och det var väl egentligen anledningen till att min Explorer fick lämna.
Men nu är man ju sugen på en sån igen
Bifogar en gammal bild för lite nostalgi.
Jodå det gick alldeles utmärkt och jag hade ju båda under en kort tid i somrasSitter som en smäck den där! Riktigt bra modell och bättre proportioner mellan länk och klocka än den nuvarande tycker jag.
Men kan man inte ha både en OP36 och en Exp 36? ;- )
Sitter som en smäck den där! Riktigt bra modell och bättre proportioner mellan länk och klocka än den nuvarande tycker jag.
Coral känns riktigt spännande som tavla. Antar att man måste prova en för att förstå. :- )
Funkar jätte bra med både OP och Exp
Underbart! Riktigt skarp och fin. Hur hittade du denna skönhet?
Min OP34 säger hej! Härlig känsla att få plasta av en som har legat orörd sedan 2014.
Det var faktisk äldsta sonen som fick välja färg när jag köpte den och han gillade coralCoral känns riktigt spännande som tavla. Antar att man måste prova en för att förstå. :- )
(har bara provat grön och gul än så länge)
Underbart! Riktigt skarp och fin. Hur hittade du denna skönhet?
Jag söker en OP 34mm 114200 olivgrön om någon är intresserad av att sälja?
Höll på att säga ”Klart man kan” men insåg sen att det var op/exp och inte dj/expSitter som en smäck den där! Riktigt bra modell och bättre proportioner mellan länk och klocka än den nuvarande tycker jag.
Drömkombon! Sitter och funderar på om jag vill ha en DJ eller Explorer själv faktiskt.. Beslutsångest. Tänkte endast köra 1 klocka som passar till kontoret och privat. Vad är din erfarenhet? Vilken är bäst för syftet?Höll på att säga ”Klart man kan” men insåg sen att det var op/exp och inte dj/exp