Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är 34an va? Fanns en 114200 med kermitgrön tavla tidigare. Hade den funnits i 36 hade jag inte tvekat en sekund!
Borde vara en 34 då den har enkelindexDet där är 34an va? Fanns en 114200 med kermitgrön tavla tidigare. Hade den funnits i 36 hade jag inte tvekat en sekund!
Det där är 34an va? Fanns en 114200 med kermitgrön tavla tidigare. Hade den funnits i 36 hade jag inte tvekat en sekund!
Stämmer, 34.Borde vara en 34 då den har enkelindex
Förlåt en nybörjare men vad är det idag för skillnad på en OP och Explorer ll länk och mellan länkarna på en tidigare Explorer ll och dagens (och när kom den ändringen?)?Sen går det inte undvika det faktum att clasp och länk bidrar mycket till "kvalitetskänslan" på klockan, en av anledningarna till varför jag gärna köper en ny OP. Inte såld på storleksändringarna på länken på nya 36-expyn.
Orkar inte göra något långt utlägg så prova se denna sida: https://millenarywatches.com/bracelet-and-clasp-codes/Förlåt en nybörjare men vad är det idag för skillnad på en OP och Explorer ll länk och mellan länkarna på en tidigare Explorer ll och dagens (och när kom den ändringen?)?
Explorer 36mm 20mm fram tills senaste då 19mmFörlåt en nybörjare men vad är det idag för skillnad på en OP och Explorer ll länk och mellan länkarna på en tidigare Explorer ll och dagens (och när kom den ändringen?)?
Förtydligande när det gäller Explorer 2 42mm:Explorer 36mm 20mm fram tills senaste då 19mm
Op 36 20mm
Explorer 2 40mm 20mm Explorer 2 42 mm 21mm
Fick du vänta länge?Fån när jag hämtade ögonstenen på Bergströms i Malmö strax före jul. Kalasnöjd med klockan och upplevelsen med Bergströms (ingen tidigare köphistorik)! Ser fram emot många goda år ihop med henne. Gott nytt år
Frågade först i somras och då tog de inte emot några beställningar. Sedan dess har jag checkat in med dem regelbundet och i början av oktober fick jag beskedet att de kunde lägga en beställning. Väntetiden var då 3-6 månader och 3 månader senare kom den, så det gick ändå snabbare än jag förväntat migFick du vänta länge?
Okej, intressant. Jag har väntat på min OP sedan augusti. Vid beställningen fick jag veta att väntetiden är ca 8-10 månader. Ska också börja checka in oftare. Hoppas du njuter av din OP!Frågade först i somras och då tog de inte emot några beställningar. Sedan dess har jag checkat in med dem regelbundet och i början av oktober fick jag beskedet att de kunde lägga en beställning. Väntetiden var då 3-6 månader och 3 månader senare kom den, så det gick ändå snabbare än jag förväntat mig
Hade du också silvertavla eller nån mer ovanlig färg? Tack så mycket och hoppas du får din snart också!Okej, intressant. Jag har väntat på min OP sedan augusti. Vid beställningen fick jag veta att väntetiden är ca 8-10 månader. Ska också börja checka in oftare. Hoppas du njuter av din OP!
Mörkblå. Så ingen ovanlig färg tycker jag.Hade du också silvertavla eller nån mer ovanlig färg? Tack så mycket och hoppas du får din snart också!
Ser fram emot en uppdatering när du fått hämta ut den! Fick du nån indikation på tid?Har skrivit upp mig på intresselistan för en OP36 i svart. Första Rolex och första riktiga klockan egentligen, förhoppningsvis behöver man inte vänta alltför länge men man får väl bara bita ihop och ha tålamod.
Absolut!Ser fram emot en uppdatering när du fått hämta ut den! Fick du nån indikation på tid?
Den som väntar på nåt gott!Absolut!
Nej jag försökte få någon tidsuppfattning men dom kunde inte ens höfta om det. Den svarta skulle gå snabbare att få än den gröna tex. Förhoppningsvis innan sommaren men är medveten att det kan bli bra mycket längre än så
Omkrets på handlederna? Bärs snyggtOP34 är bekväm alltså!
17,3cm.Omkrets på handlederna? Bärs snyggt