Vantheman
Basic
Yup!Är det någon annan här som också väntar på en OP?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yup!Är det någon annan här som också väntar på en OP?
Spännande! Vilken färg blir det?
Näe, får räcka med dessa två för 2024Väntar på en turkos OP, som ska komma snart.
Är det någon annan här som också väntar på en OP?
Förstår det.Näe, får räcka med dessa två för 2024
Jag har väntat i 17 månader på en svart OP 41.Är det någon annan här som också väntar på en OP?
Har du någon gång under den tiden varit inne i butiken och frågat hur det går?Jag har väntat i 17 månader på en svart OP 41.
Var förbi butiken efter 12 månader.Har du någon gång under den tiden varit inne i butiken och frågat hur det går?
17 månader för en svart låter galet. Men det kanske är så för den blå och svarta? Jag fick vänta drygt 4 månader på den gröna.Var förbi butiken efter 12 månader.
Fick ingen uppskattad leveranstid trots ett trevligt samtal i butiken (Bergströms ur Uppsala).
Otroligt, jag väntade 6 månader på sub no date när den var nysläppt. Hade lite köphistrorik men inget som sticker ut särskilt ur mängden.Jag har väntat i 17 månader på en svart OP 41.
Nej, jag har för mig att svart och blå är de ”enklare” och de övriga såsom grön är svårare.17 månader för en svart låter galet. Men det kanske är så för den blå och svarta? Jag fick vänta drygt 4 månader på den gröna.
Följ upp med de igen ifall du vill ha klockan, håller med de andra att 17 månader låter väldigt långt för en svart OP men vad vet jag.Var förbi butiken efter 12 månader.
Fick ingen uppskattad leveranstid trots ett trevligt samtal i butiken (Bergströms ur Uppsala).
När jag hörde av mig om intresse för klockan så fick jag ställa mig i kö på samtliga färger utom grön men jag valde svart eftersom den färgen matchar min själ.Nej, jag har för mig att svart och blå är de ”enklare” och de övriga såsom grön är svårare.
Hade inte betalt någon handpenning.Otroligt, jag väntade 6 månader på sub no date när den var nysläppt. Hade lite köphistrorik men inget som sticker ut särskilt ur mängden.
Har du betalat handpenning?
Ja, men köpte privat för tålamodet rann ut. Ville ha en innan sommarenÄr det någon annan här som också väntar på en OP?
Så jäkla bra! Man kanske skulle ta och gräva fram den igenHär för att stanna och användas!
Har längtat o längtat och från ingenstans kom samtalet… Fullständigt älskar den!Så jäkla bra! Man kanske skulle ta och gräva fram den igen
Perfekt äntligen, grattis!!Har längtat o längtat och från ingenstans kom samtalet… Fullständigt älskar den!
Stort tack! Nu får nästa mission bli en tiffany eller rosa!Perfekt äntligen, grattis!!
Bästa OP’n i mitt tyckeHar längtat o längtat och från ingenstans kom samtalet… Fullständigt älskar den!
Grön 41’a funkar också bra!Bästa OP 41;an!
Men candy pink 36mm är grym, speciellt nu när det är sommar!Grön 41’a funkar också bra!