Samma härAnvänd nästan varje dag sedan jag plockade ut den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma härAnvänd nästan varje dag sedan jag plockade ut den!
Kul, du letade ju en stund. Inte min mest använda, men den sätter ett klart ett leende på läpparna.Använd nästan varje dag sedan jag plockade ut den!
Magisk klocka! Målet att samla på mig denna, Rosa och Tiffany. Blir en bra trio.Samma här
Ja det tog sin tid! Säkerligen två år från första intresse men det var värt väntan.Kul, du letade ju en stund. Inte min mest använda, men den sätter ett klart ett leende på läpparna.
Coral skulle varit rätt skoj. Gillar celebration dial tavlan.Magisk klocka! Målet att samla på mig denna, Rosa och Tiffany. Blir en bra trio.
Magisk klocka! Målet att samla på mig denna, Rosa och Tiffany. Blir en bra trio.
Tiffany har aldrig riktigt lockat mig men jag är väldigt, väldigt sugen på celebration. Verkar knepig att få tag på dock. Rosa kanske kan vara kul som tröstprisCoral skulle varit rätt skoj. Gillar celebration dial tavlan.
Ja Nymans fick väl in typ 2 förra året och samma i år(?).Tiffany har aldrig riktigt lockat mig men jag är väldigt, väldigt sugen på celebration. Verkar knepig att få tag på dock. Rosa kanske kan vara kul som tröstpris
Det verkar väldigt olika dock. Var inne på WoS i hudson yards för några veckor sen och de hade sett ett par celebration per år men inga(!) av de andra färgerna. Kanske tänker kronan att det mest säljs ädelmetall i NYCJa Nymans fick väl in typ 2 förra året och samma i år(?).
Lite lustigt att de olika färgerna i retrospekt var ”iskalla” första månaderna efter W&W. Sedan runt aug tog det fart.
Jo isade TT känns ju mer gångbart därDet verkar väldigt olika dock. Var inne på WoS i hudson yards för några veckor sen och de hade sett ett par celebration per år men inga(!) av de andra färgerna. Kanske tänker kronan att det mest säljs ädelmetall i NYC
Ja Nymans fick väl in typ 2 förra året och samma i år(?).
Lite lustigt att de olika färgerna i retrospekt var ”iskalla” första månaderna efter W&W. Sedan runt aug tog det fart.
Bara att gratulera.Knappast iskalla vid släpp..
Hade 4000$ uppsida på min första 41:a som jag fick tidigt. Såhär i efterhand hade det ju inte skadat om den låg och marinerade i lagret ytterligare något år.
Menar du 2 st celebration? Någon som har en kvalificerad gissning hur flödet med OPs ser ut till svensk AD för övriga färger?Ja Nymans fick väl in typ 2 förra året och samma i år(?).
Om du menar när de färgade OPs släpptes så släpptes de inte under W&W, de släpptes i början på september 2020 och de gjorde det i samband med att de också släppte en "ny" sub.Ja Nymans fick väl in typ 2 förra året och samma i år(?).
Du har helt rätt, blandar ihop pandemisläppen.Om du menar när de färgade OPs släpptes så släpptes de inte under W&W, de släpptes i början på september 2020 och de gjorde det i samband med att de också släppte en "ny" sub.
Japp menade celebration. OP tillgången är nog helt och hållet beroende på färg. Silver, blå och svart är väl de som de får flest av men även de som har störst efterfrågan.Menar du 2 st celebration? Någon som har en kvalificerad gissning hur flödet med OPs ser ut till svensk AD för övriga färger?
I samband med att jag hämtade en klocka runt april 2021 fick jag statistik uppläst för mig. (Nu var det länge sedan och flera har ju slutat tillverkats så ta det för vad det är) men då var en procentuell fördelning mellan alla färger, jag fick exakta % men jag kommer tyvärr inte ihåg:Menar du 2 st celebration? Någon som har en kvalificerad gissning hur flödet med OPs ser ut till svensk AD för övriga färger?
Är det lysmassa i 3,6,9?
Sålde min Exp1 i somras för att köa för denna och fick den igår. Gick helt enkelt inte motstå den gröna tavlan.
Ja, köande dryga 4 månader. Var nog lite överraskad att jag fick den så snabbt.Snyggt! Tilldelning på gröna OPn inom ca 4 mån alltså?