Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är väl inte så farligt...Fick äran att prova en 36mm häromdagen. Farligt för plånboken...
70k kommer alltid vara väldigt mycket pengar. Det är lätt att bli fartblind i klockvärldenÄr väl inte så farligt...
Plånboken lär ju vara full när ens ad kan leverera en till en hahaha
Möjligare, eftersom det är 36 och 41 som är populärast. Hör med AD.Måste säga att jag fått upp ögonen för OP där enkelheten har börjat göra mig rätt nyfiken. Just att enkelheten går att kombinera med en rolig tavla gör kombinationen kul. Att länken är borstad gillar jag med. Jag som nu är intresserad av en OP31 med turkostavla. Någon som vet om den är omöjlig? Ska man ta sig till gråis direkt?
Each to their own. Men OP i 31 är litet på alla sätt. Personligen skulle jag avstå oavsett turkos eller tillgänglighet.Måste säga att jag fått upp ögonen för OP där enkelheten har börjat göra mig rätt nyfiken. Just att enkelheten går att kombinera med en rolig tavla gör kombinationen kul. Att länken är borstad gillar jag med. Jag som nu är intresserad av en OP31 med turkostavla. Någon som vet om den är omöjlig? Ska man ta sig till gråis direkt?
Each to their own. Men OP i 31 är litet på alla sätt. Personligen skulle jag avstå oavsett turkos eller tillgänglighet.
För snygg väntar på den.
Tackar! Ja, den är läcker! Hoppas din anländer snart!För snygg väntar på den.
Indeed!Återkomsten av den lackade tavlan i olika färger måste vara en av Rolex bästa drag de senaste åren.
Grön? Snyggt fotoFör ett forum med så många OP's i omlopp borde det vara mer liv i tråden.
Upp med era OP's nu