• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

IMG_1750.jpeg

Trevlig lördag! Om någon sett och är intresserad av samma modell som ligger ute till salu på hemsidan, så har jag bara ett råd. Slå till!

Måste säga att jag fått upp ögonen för OP där enkelheten har börjat göra mig rätt nyfiken. Just att enkelheten går att kombinera med en rolig tavla gör kombinationen kul. Att länken är borstad gillar jag med. Jag som nu är intresserad av en OP31 med turkostavla. Någon som vet om den är omöjlig? Ska man ta sig till gråis direkt?

Måste säga att jag fått upp ögonen för OP där enkelheten har börjat göra mig rätt nyfiken. Just att enkelheten går att kombinera med en rolig tavla gör kombinationen kul. Att länken är borstad gillar jag med. Jag som nu är intresserad av en OP31 med turkostavla. Någon som vet om den är omöjlig? Ska man ta sig till gråis direkt?
Möjligare, eftersom det är 36 och 41 som är populärast. Hör med AD.

Each to their own. Men OP i 31 är litet på alla sätt. Personligen skulle jag avstå oavsett turkos eller tillgänglighet. 🤷🏻‍♂️

Each to their own. Men OP i 31 är litet på alla sätt. Personligen skulle jag avstå oavsett turkos eller tillgänglighet. 🤷🏻‍♂️

Ber om ursäkt för otydligheten när jag skrev det i farten. Jag gillar enkelheten och klockan då jag tänkte köpa det som en gåva till min sambo. Den ska alltså bäras av henne, inte av mig. Skrev det med tanke på att ”jag” ska ju gilla den på henne med

Tillbaka
Topp