Det är upp till henne. Hon verkar inte så sugenHur var det nu, en till frugan och en till dig eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är upp till henne. Hon verkar inte så sugenHur var det nu, en till frugan och en till dig eller?
Magiskt! Hur känner du inför färgerna?Dåligt ljus, men nu har jag i alla fall size:at om dem
Det känns riktigt bra. Kul med lite färg. Ultimata sommarklockorna.Magiskt! Hur känner du inför färgerna?
Jag har nästan varit OWG sen jag fick min i oktober
Grym!Det blev en svart 34a idag, känns lite liten men vänjer mig ganska snabbt. Något jag gillar med den nya är att länken minskat till 18mm.
Bild på min handled (17cm)
Snyggt, hur ser det ut med väntetid på dessa, antar att de inte är lika poppis som 36 och uppåt... kanske till och med finns lite prutmån?Det blev en svart 34a idag, känns lite liten men vänjer mig ganska snabbt. Något jag gillar med den nya är att länken minskat till 18mm.
Grattis vilken kul dubbel!Dåligt ljus, men nu har jag i alla fall size:at om dem
Jag ringde i torsdags och då fanns den inne så jag la undan den. Tyvärr ganska ny ad då min gamla slutat med Rolex så för mig fanns ingen prutmån...Snyggt, hur ser det ut med väntetid på dessa, antar att de inte är lika poppis som 36 och uppåt... kanske till och med finns lite prutmån?
Härliga färger. Har nu en 116200 på jubilee med bläcksvart urtavla. Någon av dessa ligger högt på listan som komplement. Grattis!Dåligt ljus, men nu har jag i alla fall size:at om dem
Gratulerar! Hade möjlighet att se den blåa och gröna hos handlare och jag håller med att det är svårt att göra tavlorna rättvisa med mobilkamera.Dåligt ljus, men nu har jag i alla fall size:at om dem
Yes, och bristen på AR ställer också till detGratulerar! Hade möjlighet att se den blåa och gröna hos handlare och jag håller med att det är svårt att göra tavlorna rättvisa med mobilkamera.
Har inte så bra koll på watchtradingco mer än att han alltid verkar ha sjukt många hulk i lager, men hans syn på prisutveckling på OP ser ju galen ut, har den fått sån utv?
Ska ringa runt lite och vad som går att göraJag ringde i torsdags och då fanns den inne så jag la undan den. Tyvärr ganska ny ad då min gamla slutat med Rolex så för mig fanns ingen prutmån...
Finns tillgängligt ute i Europa. Jag har fått frågan per e-post att köpa OP36 och OP34. Dock svart samt blå.Ska ringa runt lite och vad som går att göra
Gissar att allt som heter Rolex säljs minst för list hos AD nu för tiden..
(Det var bättre förr )
Har du testa/äger någon av dem?Finns tillgängligt ute i Europa. Jag har fått frågan per e-post att köpa OP36 och OP34. Dock svart samt blå.
Inte nya referensen.Har du testa/äger någon av dem?
Har du testat 6-siffrig op34?Inte nya referensen.
Hur länge fick du vänta?Äntligen...!
Jag har cm 17 handled. Jag upplever inte alls klockan som för liten. Jag tycker att denna typ av klocka ska vara liten och diskret. Jag bär ofta min till kostym och slips.Har du testat 6-siffrig op34?
10 veckor vill jag minnasHur länge fick du vänta?
Ja. Bra storlek helt klart.Har du testat 6-siffrig op34?
sitter bra på dig... får väl hugga en ocksåJag har cm 17 handled. Jag upplever inte alls klockan som för liten. Jag tycker att denna typ av klocka ska vara liten och diskret. Jag bär ofta min till kostym och slips.
Tack. Det är, enligt mig, en fantastisk OWG-klocka!sitter bra på dig... får väl hugga en också
Ja. Bra storlek helt klart.
Misstänker att den kommer sitta hur bra som helst, verkar dock vara lite svår att hitta på andrahandsmarknaden.. får ringa runt till lite ads nästa vecka och höra.Tack. Det är, enligt mig, en fantastisk OWG-klocka!
Kontaktade AD dagen efter Rolex hade visat upp dem. Den gula ramlade in efter någon månad, men väntade in den turkosa så att jag kunde plocka båda på en gångHur länge fick du vänta?
Grymt!! GrattisÄntligen...!
Ser riktigt bra ut! Grattis!! Man vänjer sig snabbt med lite mindre ur, och inser fort att det är perfekt passformDet blev en svart 34a idag, känns lite liten men vänjer mig ganska snabbt. Något jag gillar med den nya är att länken minskat till 18mm.