• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

KenKun

Patek
2-Faktor
Dåligt ljus, men nu har jag i alla fall size:at om dem
5DCEC91A-476D-4ABB-B87B-EF1921F4F4F6.jpeg

0C008277-1D30-46FA-971C-6CE53230AB66.jpeg
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Magiskt! Hur känner du inför färgerna?
Jag har nästan varit OWG sen jag fick min i oktober
Det känns riktigt bra. Kul med lite färg. Ultimata sommarklockorna.

Följde bara med 12 länkbitar. Var tvungen att ta de extra från en Submariner för att det skulle sitta bättre
 
Senast ändrad:

mofo

Audemars
2-Faktor
Det blev en svart 34a idag, känns lite liten men vänjer mig ganska snabbt. Något jag gillar med den nya är att länken minskat till 18mm.
Bild på min handled (17cm)
20201113_181605.jpg

20201113_164117.jpg
Snyggt, hur ser det ut med väntetid på dessa, antar att de inte är lika poppis som 36 och uppåt... kanske till och med finns lite prutmån?
 

erow

Patek
2-Faktor
Snyggt, hur ser det ut med väntetid på dessa, antar att de inte är lika poppis som 36 och uppåt... kanske till och med finns lite prutmån?
Jag ringde i torsdags och då fanns den inne så jag la undan den. Tyvärr ganska ny ad då min gamla slutat med Rolex så för mig fanns ingen prutmån...
 

Espresso

Cartier
Har inte så bra koll på watchtradingco mer än att han alltid verkar ha sjukt många hulk i lager, men hans syn på prisutveckling på OP ser ju galen ut, har den fått sån utv?

Screenshot_20201114_103746_com.instagram.android~2.jpg
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Jag ringde i torsdags och då fanns den inne så jag la undan den. Tyvärr ganska ny ad då min gamla slutat med Rolex så för mig fanns ingen prutmån...
Ska ringa runt lite och vad som går att göra :)
Gissar att allt som heter Rolex säljs minst för list hos AD nu för tiden..
(Det var bättre förr :) )
 
Topp