Det egentliga marknadsvärdet är svårt att säga utöver den auktionen jag hänvisade till, det är ju marknadsvärde. Tror svaret delvis finns i din kommentar, du ser dem typ ingenstans än. När de börjar leverera fler och det blir enklare att få tag på kommer andrahandspriset följa efter tänker jag..Jag har sett att det ligger eller har legat ute svarta och silvriga OP med den nya referensen på KS för strax över pris, men väldigt få med de mer färgglada tavlorna. Var ligger egentligen marknadsvärdet på dessa? Det skiljer 20-30k mellan list och c24 men var ligger marknadsvärdet? Är det bara opportunister och snack om högre marknadsvärde än list eller finns det en så stark efterfrågan att folk faktiskt betalar ett premium för modellen?
Personligen tycker jag det är synd att det blev så hög efterfrågan på dem, jag blev kär vid första anblick i den gula och börjar tappa hoppet om att få tag på en på länge + att det värdet de ”hoppat upp till” gör att det känns motigare att gå runt med en ”kul klocka” eftersom en gultavlad klocka inte är så jävla diskret.