Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror du behöver vänta ett par månader max, om den inte finns i butik. Min kollega ställde sig i kö på en 41:a med silvertavla, fick samtalet typ 2 veckor senare. Då var han inte ute direkt och jagade efter de släpptes heller utan för typ en månad sedan.Någon som vet hur svårt det är att få tag på en OP 41 med svart tavla hos våra svenska ADs?
Tack för info då finns det hopp!Tror du behöver vänta ett par månader max, om den inte finns i butik. Min kollega ställde sig i kö på en 41:a med silvertavla, fick samtalet typ 2 veckor senare. Då var han inte ute direkt och jagade efter de släpptes heller utan för typ en månad sedan.
De med svart tavla bör gå rätt snabbt. De med gul och turkos har 4 - 9 månaders väntetid enl AD jag pratade med i denna vecka.Någon som vet hur svårt det är att få tag på en OP 41 med svart tavla hos våra svenska ADs?
Det var i samband med de roliga färgernaHar man alltid behövt vänta på OP eller kom det i samband med nya modellen 2020?
Takk for inspirasjon!! Den grå skiven der er helt fantastisk flott!!Första gången jag testar nato på op'n. Lärde mig att rolex springbars är tjocka och jävliga så skadade mitt nya nato :/ så nu sitter det andra springbars för att natot skulle få plats.
Takk for inspirasjon!! Den grå skiven der er helt fantastisk flott!!
Är du nöjd nu när ni levt tillsammans ett litet tag?
Otroligt nöjd, använder nästan bara den här. Den är kul men ändå så pass enkel att den funkar till nästan allt.Är du nöjd nu när ni levt tillsammans ett litet tag?
Kul att höra, grattis till ett bra köp!Otroligt nöjd, använder nästan bara den här. Den är kul men ändå så pass enkel att den funkar till nästan allt.
På den svarta, oj! Undra om de fått bättre besked från rolex nu avseende leveranser om de börjat ge ut estimat för leverans..Ställde mig i kö på en OP 36mm svart idag på Nymans och fick 4-6 månaders leveranstid .
Beställde med handpenning i början av december. OP36 med silvertavla. Förhoppningsvis leverans första halvåret 2021 fick jag veta. Dock inte hos Nymans Hoppas på första halvan av det halvåret men kan ju dröja.. Blir en långsam väntanStällde mig i kö på en OP 36mm svart idag på Nymans och fick 4-6 månaders leveranstid .
Det är andra (kanske finns fler) gången han visar upp sånt där, kolla hans video med OP36 blå tavla. Man frågar sig ju om det ens är legit Rolex han visar upp? Min 39a har inte ens antydan till sånt där slarv, inte heller kompisens 36a och jag är tveksam till att såna där direkta skador skulle lämna monteringen obemärkt.
KOlla 6:49 och framåt
Påstår du verkligen att det är en fejk?Det är andra (kanske finns fler) gången han visar upp sånt där, kolla hans video med OP36 blå tavla. Man frågar sig ju om det ens är legit Rolex han visar upp? Min 39a har inte ens antydan till sånt där slarv, inte heller kompisens 36a och jag är tveksam till att såna där direkta skador skulle lämna monteringen obemärkt.
Var i mitt inlägg påstod jag det menar du? Det enda jag påstod var att han har visat upp liknande skador flera gånger, resten var rena spekulationer utifrån hur förbluffande slarvigt det är om det är gjort av Rolex.Påstår du verkligen att det är en fejk?
Finns säkert dåliga exemplar av alla samtliga modeller, även om det såklart inte borde förekomma. Nu kollade jag inte hela klippet men även titeln säger ju "den här" och inte "alla" och jag håller med om att just den han visar har för stora defekter men han har ju garanti.
KOlla 6:49 och framåt
Var i mitt inlägg påstod jag det menar du? Det enda jag påstod var att han har visat upp liknande skador flera gånger, resten var rena spekulationer utifrån hur förbluffande slarvigt det är om det är gjort av Rolex.
Man frågar sig ju om det ens är legit Rolex han visar upp?