Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen fick jag hämta ut denna i veckan, gult är inte fult
Bästa färgen!Äntligen fick jag hämta ut denna i veckan, gult är inte fult
Riktigt bra. Villhöver en gulingÄntligen fick jag hämta ut denna i veckan, gult är inte fult
Eller hurBästa färgen!
Överlycklig, hämtades ut i veckan.
Tack!! Du kör också en grön ser jag! 41?Welcome to the club!
Tack!! Du kör också en grön ser jag! 41?
Underbart och tack för det Den är grym och somrig som tusan. Hoppas få ett samtal jag med om att få hämta ut en gul inom en snar framtid.
Ingen fara Spännande! Jag håller tummarna att det blir snartUnderbart och tack för det Den är grym och somrig som tusan. Hoppas få ett samtal jag med om att få hämta ut en gul inom en snar framtid.
Är det kallt i din del av landet?Äntligen fick jag hämta ut denna i veckan, gult är inte fult
Tack, den är grym! det är alltid för kallt i Göteborg och jag är dessutom för gammal för att frysaÄr det kallt i din del av landet?
Skämt åsido, grattis till kanonsnyggt klocka!
Den gula är riktigt fin alltså ! Kan tänka mig att den är "ännu snyggare" i verkligheten dessutom!
Snyggt! Hur tjocka handleder har du?