Tack! Det är den! Det är svårt att stirra sig mätt på den, färgen varierar så mycket beroende på ljusDen gula är riktigt fin alltså ! Kan tänka mig att den är "ännu snyggare" i verkligheten dessutom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det är den! Det är svårt att stirra sig mätt på den, färgen varierar så mycket beroende på ljusDen gula är riktigt fin alltså ! Kan tänka mig att den är "ännu snyggare" i verkligheten dessutom!
Kan bara svara för OP41 med svart tavla och enligt mig bärs den liten.Några åsikter om OP41 och upplevd storlek?
Bärs dom som en liten eller stor 41mm, speciellt med någon av de färggladare tavlorna?
På rätt arm så ser den bra ut. Annars för storNågra åsikter om OP41 och upplevd storlek?
Bärs dom som en liten eller stor 41mm, speciellt med någon av de färggladare tavlorna?
Mycket urtavla, så i mitt tycke stort. Detta är ju en klocka som traditionellt varit 34 eller 36 mm när dykarvarianten var 40 mm. Tycker mao att man ska ska gå ner i diameter om man jämför med sportur med vridring. Men det går mode i saker och ting och vi har olika smak när det kommer till proportioner.Några åsikter om OP41 och upplevd storlek?
Nästan exakt 17cm handled .Snyggt! Hur tjocka handleder har du?
Har den med silverurtavla och kan bara hålla med - den bärs liten som 41mm.Kan bara svara för OP41 med svart tavla och enligt mig bärs den liten.
Tester ut oysterflex på OP36 i dag!
Liker fargekombinasjonene veldig godt!
Coolers. Samma som jag!Nästan exakt 17cm handled .
Äntligen fick jag hämta ut denna i veckan, gult är inte fult
Kul att prova lite olika alternativ! Tillbax med den på länken nuTester ut oysterflex på OP36 i dag!
Liker fargekombinasjonene veldig godt!
Blir ju så när man roterarHar ni tröttnat på era OP:s? Jäkla dåligt drag i den här tråden för tillfället
Med OP ”Tiffany” borde du sluta rotera . Villhöver en sådan....Blir ju så när man roterar
Nej nej. Går inte att vara OWG när det finns så många fina klockorMed OP ”Tiffany” borde du sluta rotera . Villhöver en sådan....
Tvärtom. Min OP uppfyller alla krav jag har på en klocka. Använder den dagligen till i princip allt. Nästan så att man kan logga ut från KS på obestämd tid.Har ni tröttnat på era OP:s? Jäkla dåligt drag i den här tråden för tillfället
urverket i dom dära är riktigt bra!!Plötsligt kändes sorgen över att inte komma in i list-värmen för en OP Korall-röd betydligt lättare att bära...