• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning; 18K GULD dykare med sina 1000m i vattentäthet!

Hallå där, mannen, myten, legenden!
Det är otroligt hur man kan missa en vägskylt två gånger! :banghead:
I torsdags när vi åkte till Trondheim hade jag inte telefonen tillgänglig och i går när vi passerade fick jag inte fram telefonen för att handen gjorde så förbannat ont!
Men denna by kanske kan passa en Bratteägare?:)
http://www.brattlandsgarden.se/

Tack kompis! Det går , för jag har gjort det själv flera gånger :D! Och du kommer att få klämma på den IRL på fredag när du svänger förbi Bro ;), äter ni kycklin förresten?!

@Affe återupplivar denna fina paketöppningen då jag fått mig en släng av guldfeber på sistonde!
Kom å tänka på denna fantastiska klockan med sin härliga blåa sunburst tavla och väl tilltagna vattentäthet som jag verkligen går igång på. Även rätt nice med svart tavla men den blåa har ju ett helt annat liv i sig. Vad gäller vitguldaren har den inte så mycket man går igång på mer än sin varmare ton än stål, däremot bättre om den vore pyntad med en gul tavla kan jag tycka:cigar:
Det är mig veterligen en robust klocka i ädelmetall, dessutom ingen mesig storlek iheller på 41,5mm!
Såklart är den grymmast på länken men då får man också öppna plånboken då ett bra ex med länken lär betinga ett bra stycke över 100k.
Synd att att länken är så dyr i inköp från AD, lite mer sunt förnuft kunde önskas men visst.......det är nu en äldre "speciell" modell i 18k guld.
Önsketänkande; Pruta på tillbehör är kanske möjligt hos en villig AD ute i vida världen!?
Själv får jag tillräckligt med problem att spara ihop till själva klockan!:rolleyes: Jag ska väl göra ett försök för jag tycker det är en av få guldur som jag kan tänka mig;)
BTW: "Guldsubbar" kan slänga sig i väggen för denna stekaren!

Senast ändrad:
@Affe återupplivar denna fina paketöppningen då jag fått mig en släng av guldfeber på sistonde!
Kom å tänka på denna fantastiska klockan med sin härliga blåa sunburst tavla och väl tilltagna vattentäthet som jag verkligen går igång på. Även rätt nice med svart tavla men den blåa har ju ett helt annat liv i sig. Vad gäller vitguldaren har den inte så mycket man går igång på mer än sin varmare ton än stål, däremot bättre om den vore pyntad med en gul tavla kan jag tycka:cigar:
Det är mig veterligen en robust klocka i ädelmetall, dessutom ingen mesig storlek iheller på 41,5mm!
Såklart är den grymmast på länken men då får man också öppna plånboken då ett bra ex med länken lär betinga ett bra stycke över 100k.
Synd att att länken är så dyr i inköp från AD, lite mer sunt förnuft kunde önskas men visst.......det är nu en äldre "speciell" modell i 18k guld.
Önsketänkande; Pruta på tillbehör är kanske möjligt hos en villig AD ute i vida världen!?
Själv får jag tillräckligt med problem att spara ihop till själva klockan!:rolleyes: Jag ska väl göra ett försök för jag tycker det är en av få guldur som jag kan tänka mig;)
BTW: "Guldsubbar" kan slänga sig i väggen för denna stekaren!

Tackar!

Kan hålla med dig att den vore helt grym om den hade haft länk också, tyvärr är det mycket pengar för en Breitling, är marigt och få tillbaka pengarna tyvärr! Har inte sett den svarta IRL men när ser den på bild så ser den väldigt nice ut! Vitguladaren är kanske lite tråkig, men den sticker inte ut lika mycket som den i gulguld och det har sina fördelar kan jag tycka!

Sen är ju det lite extra coolt att den är ner till 1000m :p! Önskar dig lycka till med sparandet...

Denna hade jag helt missat!! Verkligen trevlig läsning Affe!!
Guld och vattentåligt är något extra :)
Tyckte min var bra med 300m men 1000m är svår slaget!! I alla fall i guld!
Bifogar en bild på min ståldykare och min gulddykare.

90620375-0739-4AAB-81D9-A6F06C579034.jpeg
07C362E3-ADBA-4453-95A3-D04D2F65CBCF.jpeg

Tackar!

Kan hålla med dig att den vore helt grym om den hade haft länk också, tyvärr är det mycket pengar för en Breitling, är marigt och få tillbaka pengarna tyvärr! Har inte sett den svarta IRL men när ser den på bild så ser den väldigt nice ut! Vitguladaren är kanske lite tråkig, men den sticker inte ut lika mycket som den i gulguld och det har sina fördelar kan jag tycka!

Sen är ju det lite extra coolt att den är ner till 1000m :p! Önskar dig lycka till med sparandet...
Ja, att köpa länken ny skulle innebära att man betalar betydligt mer än själva guldvärdet, alltså mer än det dubbla:D
Kollade närmare nu på den svarta och den har faktiskt sunburst så lite liv har den men den blåa är stekigare imo!
Jovisst vitguldaren är bra på ett sätt, bl.a. har den fördelen att vara en diskretare lyx vilket skulle kunna maskera att den ser ut som helstål om ens fruga/närstående skulle ifrågasätta ens nya inköp:happyhappy:
Tack, ska spara så gott jag kan och slit din egna med hälsan!

Senast ändrad:
Denna hade jag helt missat!! Verkligen trevlig läsning Affe!!
Guld och vattentåligt är något extra :)
Tyckte min var bra med 300m men 1000m är svår slaget!! I alla fall i guld!
Bifogar en bild på min ståldykare och min gulddykare.

90620375-0739-4AAB-81D9-A6F06C579034.jpeg
07C362E3-ADBA-4453-95A3-D04D2F65CBCF.jpeg
Din gulddykare är inte fy skam! Cool faktiskt:cigar:
Ett gott exempel på en gulddykare med ett rejält vattenskydd.
Kul att bumba denna tråden där fler få se affes skönhet!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp