Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så är det. Visarnas patina är avslöjande.Grym! Skulle verkligen vilja ha en röding! Visst har den även ägdes Poormans? Tycker jag känner igen det på visarna
Grattis![]()
Fan vad du tjackar Rollar!![]()
Är så skakig så jag låter bilderna tala.
Bättre än såhär blir det nog inte för mig.
Stort Grattis Jacob. Den här har du verkligen väntat på...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack martinhook för en suverän affär!
Nä, vem fan har det? Egentligen?![]()
Gillar att första bilden är tagen redan i bilen ^^ stort stort grattis!
Sanningen är den att Jacob kände ett behov av att flexa lite från jobbet idag pga att Posten aviserade att det fanns ett paket att hämta på den lokala ICAbutiken... Väl hämtat, kan jag förställa mig scenen i bilen...![]()
Samma här. Till slut tittade jag visst en gång för mycket.Nice! Den har man kollat in på Köp å Sälj några gånger...
Grattis!
Mm... Får göra det. Rätt patinerade ersättningsvisare växer ju inte riktigt på träd...Kul.... Härligt mögel med fin tavla..... ta det piano med de där visarna bara....