Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Hm... Keeper säger jag om alla och det brukar bli sisådär med det. Men det här känns VÄLDIGT rätt.Är det en klocka som kommer att få stanna?
En riktig keeper......
Tack!Men fy faen Jacob! Skulle säga att den klockan är min absoult största favorit klocka när det gäller vintage, är nog den enda för dagen jag även skulle själv vilja ha i min samling! Härligt att du visar att drömmar kan hållas bvid liv
, ett stort GRATTIS till en underbar klocka...
Verkligen level 2. Precis så det känns! Men... Det känns som våra uppsättningar börja likna varann ganska mycket nu!Välkommen in i värmen. Stort grattis!
Vintage, level 2.
Min har knappt lämnat armen sen jag köpte den.
Verkligen level 2. Precis så det känns! Men... Det känns som våra uppsättningar börja likna varann ganska mycket nu!![]()
Hahaha!!Haha, är det så? Kul!
Vi måste genast mötas i en duell!![]()
Hahaha!!
Vi har väl bara en utpräglad god smak.
Men du sitter väl på en 1016, en 1680 åtminstone vad jag vet?
Check och check.
Vi kanske har fler gemensamma?
- Autavia Viceroy
- Pelagos
- OQ 17014
- Speedy mkIII
Sen är det lite annat bös också.
Mina närmaste motsvarigheter:
Heuer 2913
Exp II 16570
Inget som motsvarar OQ
Speedy
Ganska nära.
Plus lite annat smått gott.
Hey, nära nog!
Du är min nya BFF!![]()
Tack!
Gläder mig att man kan fresta dig med nånting trots din imponerande kollektion!![]()
Ska se vad vi kan hitta på när alla är hemma från spa.Stort Grattis! Skulle varit kul med en samlingsbild.