• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning: Rolex Day-Date 18038

Haha...du och jag jonas_w måste ha något som 100%. samma smak beträffande klockor, och då menar jag Rolex så klart. Av dom 3-4 senaste så är det nästan som om jag själv hade köpt klockan. 16750, 16753, OQ, en Tudor sub och ni din senate I samlingen. En Day-Date i ett utomordentligt skick, ett stort STORT GRATTIS Dude, kunde inte hålla med mer, om att DD ör en magisk klocka, längtar tills jag får tillbaka min igen från service.

Tycker jag skriver detta varje gång jag ser en DD men jäklar detta var nog den snyggaste jag sett! tavlan var riktigt läcker och delar nog för tillfället min första plats med Sjodahls och Omens årsklocka!

Grattis! måste kännas för jäkla grymt att anskaffa en sådan pjäs...

Stort Grattis!
Min, som är årskompis säger hej!
Älskar din tavla, hör av dig om du av någon konstig anledning, skulle få för dig att byta...
1413035550518.jpg

Tillbaka
Topp