• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

[Paketöppning] Rolex Daytona 116500LN

Simpatico

Rolex
Stort grattis.
Fin klocka som kommer uppskattas den dagen den lämnas över.
Slit den med hälsan nu, så den får mer personlighet och blir "er" klocka.
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Riktigt, riktigt bra! Och en Daytona som är avplastad! Vart är världen på väg? ;)
Stort grattis till årets roligaste nykomling, efter sonen då förstås!
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Stort grattis till klockan men ännu större grattis till sonen!
Upplever du att Daytonan bärs mindre på handleden än subben, så den har smalare bandhorn?

Nja, både ja och nej. Daytonan ser klart mindre ut i verkligheten jämfört med bilderna. Jag skulle inte säga att den bärs så mycket mindre än subben men eftersom bezeln möjligen är lite smalare och tavlan har lite mer detaljer känns den mer "samlad". :cigar:

Bara att gravera in sonens namn och datum för födseln nu då för att minimera lusten att sälja klockan innan han får den :)

Det kanske kommer! ;)

Bra där!
Snart den vanligaste Rollen på KS :D

Definitivt! ;)

Är det en Sonos Play5 i bakgrunden jag ser?

Grattis förresten! ;)

Kanske... kanske inte... :p

Stort grattis.
Fin klocka som kommer uppskattas den dagen den lämnas över.
Slit den med hälsan nu, så den får mer personlighet och blir "er" klocka.

Den ska helt klart användas! Kommer kanske vara lite mer rädd om den jämfört med subben men inte mycket. Jag ser fram emot att en dag i en fjärran framtid kunna lämna över en klocka som har använts precis som det var tänkt när den designades.

Riktigt, riktigt bra! Och en Daytona som är avplastad! Vart är världen på väg? ;)
Stort grattis till årets roligaste nykomling, efter sonen då förstås!

Haha! Ja, den här jäveln ska ingenstans så plasten är av och certet fick sonens namn inskrivet (annars kanske jag glömmer att det är han som ska ha den och inte jag själv :cigar::D).
 

Breitling1

Cartier
Stort grattis ! Den är så grym. Testade den hos gråhandlare i Stockholm i lördags. Dom ville ha 180k för den. Jag avstod. :)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Grattis x 3 får man väl säga! Sonen, klockan och födelsedagen. Du kanske skulle spelat en rad på tipset också ;-)
 

månljus

Panerai
Stort grattis! Riktigt fin tanke. Kul!
Du borde regga ett konto till sonen också, årsklocka och årskonto, så när han är redo är det bara för honom att glida in här och ta över.
 
Topp