• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning; Rolex KING .....

Kungs klockan och du är ta me fan kungen utav paketöppningstrådar! Dina trådar gör verkligen ens dag :)! Grattis till det fina köpet

Du får snart släppa en bok, recensioner by @Af Sjodahl
Jag hade köpt den:D

Det är på gång min vän, tyvärr hinner väl boken inte komma ut till Jul dessvärre, men titeln kommer att vara iaf; " Klock Jesus, en klocknörds Historia :cool::D;):p " .

image.jpg

klockan är förvisso ful som stryk (även om makeovern var grymt lyckad) men antagligen en av de coolaste man kan ha...
hoppas den får den handledstid den nu förtjänar.

Var är dansen? Min flickvän refererar fortfarande till din paketöppningsdans när jag vill köpa ny klocka.
"Ska du göra en likadan dans som Rolex-killen på Klocksnack då eller" med hånfull röst brukar det låta då.

Var är dansen? Min flickvän refererar fortfarande till din paketöppningsdans när jag vill köpa ny klocka.
"Ska du göra en likadan dans som Rolex-killen på Klocksnack då eller" med hånfull röst brukar det låta då.

Hehe...fanns ingen tid för dans denna gången, hämtade ju ut den hos urmakaren då jag inte orkade väta hela helgen :D, får se till att bjussa på en dans nästa gång det blir paketöppning kanske!

ang cal 651 (vet ej det skrivits nånstans tidigare)
Vad jag har förstått så är det en uppdaterad cal 650, samma verk går att hitta i Patek med nummer 175. Men varken Rolex eller Patek har tillverkat det, utan det är Reyville Blancpain som står för mästerverket och heter cal 58.

Tillbaka
Topp