Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kungs klockan och du är ta me fan kungen utav paketöppningstrådar! Dina trådar gör verkligen ens dag! Grattis till det fina köpet
+1 på den
Underbart, du har gett mig hopp för framtidenDet är på gång min vän, tyvärr hinner väl boken inte komma ut till Jul dessvärre, men titeln kommer att vara iaf; " Klock Jesus, en klocknörds Historia" .
![]()
Var är dansen? Min flickvän refererar fortfarande till din paketöppningsdans när jag vill köpa ny klocka.
"Ska du göra en likadan dans som Rolex-killen på Klocksnack då eller" med hånfull röst brukar det låta då.
Helt fantastiskt. Aldrig sett innan, men verkligen ett udda och coolt val. Kudos för den!
Det är Frederic Piguet 21 och jag nämnde det bla här:ang cal 651 (vet ej det skrivits nånstans tidigare)
Vad jag har förstått så är det en uppdaterad cal 650, samma verk går att hitta i Patek med nummer 175. Men varken Rolex eller Patek har tillverkat det, utan det är Reyville Blancpain som står för mästerverket och heter cal 58.