• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning - The President

Fin bump och fin klocka!
Jag fick så bråttom att trycka Like på första inlägget att jag inte hann se att jag redan likeat... Fick trycka igen! ;)

Kommer du ihåg hur mkt Rob tog för tavlan @P-vakten? Jag är sugen på en likadan till min 18239.
Fast om man ska köpa en ny tavla till sin DD idag så behåller de väl den gamla... :mad:

Fin bump och fin klocka!
Jag fick så bråttom att trycka Like på första inlägget att jag inte hann se att jag redan likeat... Fick trycka igen! ;)

Kommer du ihåg hur mkt Rob tog för tavlan @P-vakten? Jag är sugen på en likadan till min 18239.
Fast om man ska köpa en ny tavla till sin DD idag så behåller de väl den gamla... :mad:
Ja, sprang på den igår när jag var nere i arkivet. WG DD har återigen slingrat sig runt mig!

Jag har för mig att Rob tog 6-6,5’ för tavlan inkl byte. Det var även 1,5’ mindre än vad Nymans erbjöd. Hojta om du vill att jag gräver i arkivet efter kvittot eller om du vill ha tavelreferensen.

Ja, sprang på den igår när jag var nere i arkivet. WG DD har återigen slingrat sig runt mig!

Jag har för mig att Rob tog 6-6,5’ för tavlan inkl byte. Det var även 1,5’ mindre än vad Nymans erbjöd. Hojta om du vill att jag gräver i arkivet efter kvittot eller om du vill ha tavelreferensen.
Tack!
Du behöver inte leta upp kvittot, och tavelreferensen står i första inlägget så det tror att jag har koll på också!
Det verkar vara denna som också går att hitta i den fina taveltråden:

1608275001603.png

Tillbaka
Topp