• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Tudor Heritage Ranger 79910 (bildtungt)

Moorflax

Patek
2-Faktor
Grym paketöppning! Säkert på att du inte ska glida ner ikväll och visa upp den? Finns tre platser kvar ;)
Det hade varit klockrent då jag ändå skulle behöva in på Nymans och fråga på ett bund till Rangern. Men det skiter sig, ska träffa sonen som jag ser alldeles för sällan nu för tiden. Jag hoppas verkligen få tillfälle att visa klockan vid senare tillfälle. Har ju inte varit på något gtg än. Jag ska dock tortera den stackars gossen med fakta om Rangern och dess ägares förträfflighet ;)
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
image.jpg
Ser likheterna ;)
 

mega

Rolex
Ambitiös paketöppning! Bra läsning. Tycker natot var hur coolt som helst iom att det är vävt. Undrar om dom kommer att pusha sina nya inhouse verk till denna med ?
 

BCKSTRM

Rolex
Grattis! Har länge varit sjukt sugen på camobandet på en Pelagos... När du inflrskaffat en Pela också kan du ju berätta ;)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Ambitiös paketöppning! Bra läsning. Tycker natot var hur coolt som helst iom att det är vävt. Undrar om dom kommer att pusha sina nya inhouse verk till denna med ?
Ja, jag har ju ingen aning, men första tanken är: Varför då? Eta-verken är ju stabila, håller tiden väl och säkert billiga att få fram. Om priset på klockan inte blir avsevärt högre så visst, annars skulle jag hellre se att de behåller era och det låga priset. :)
Å andra sidan blev ju inte Pelagosen så mkt dyrare med inhouse...
Grattis! Har länge varit sjukt sugen på camobandet på en Pelagos... När du inflrskaffat en Pela också kan du ju berätta ;)
Jag vill VERKLIGEN ha den nya blåa pelagosen! Men det vete 17 om camobandet skulle passa? Men jag provar gärna :)
 

BCKSTRM

Rolex
Ja, jag har ju ingen aning, men första tanken är: Varför då? Eta-verken är ju stabila, håller tiden väl och säkert billiga att få fram. Om priset på klockan inte blir avsevärt högre så visst, annars skulle jag hellre se att de behåller era och det låga priset. :)
Å andra sidan blev ju inte Pelagosen så mkt dyrare med inhouse...

Jag vill VERKLIGEN ha den nya blåa pelagosen! Men det vete 17 om camobandet skulle passa? Men jag provar gärna :)
Nog bäst på svarta, men den blåa är ju bara löjligt fet! Synd att priserna steg så mkt bara...
 
Topp