• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Tudor Heritage Ranger 79910 (bildtungt)

Moorflax

Patek
2-Faktor
32 visste jag inte... Har du ngn länk? Suget blev nu crazy... ;) Känns dumt att köpa ny, men det lät väldigt billigt!
Oj, jag får nog revidera det litegrann. Det låg en tysk blå Pelagos ute på Chrono24 som någon var och högg på. Den skulle de ha 32k för. Det var lite snack om den i Tudortråden. De tog bort den efter ett tag så jag kan inte garantera att klockan verkligen fanns på riktigt för det priset.
Vi får väl vänta ett tag och se vad som händer när den kommer ut "på riktigt".
Idag får det bli Påvens camo på Rangern.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Lite udda med mesh kanske, men jag gillar det och klockan sitter underbart skönt på armen.
zad.jpg
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
En krigare med lugholes men utan gloryhole, fett!

PS. Svinbra öppning, mer klockor in så vi får njuta mer!
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Grattis! På läder är den verkligen förbannat snygg!
Roligt med en lite ovanligare klocka och tack för en trevlig paketöppning.
 

luddviig

Panerai
Har missat denna paketöppning helt, stort grattis! Gillar klockan, ända nackdelen som jag tycker är storleken, dom borde ha gjort den några mm mindre tycker jag. Men det tycker jag delvis för att jag har ganska taniga handleder och aldrig skulle kunna bära upp den där storleken! ;)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Har missat denna paketöppning helt, stort grattis! Gillar klockan, ända nackdelen som jag tycker är storleken, dom borde ha gjort den några mm mindre tycker jag. Men det tycker jag delvis för att jag har ganska taniga handleder och aldrig skulle kunna bära upp den där storleken! ;)
Tack! Jag har handleder på ca 17 cm och det funkar bra tycker jag.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Det hade varit klockrent då jag ändå skulle behöva in på Nymans och fråga på ett bund till Rangern. Men det skiter sig, ska träffa sonen som jag ser alldeles för sällan nu för tiden. Jag hoppas verkligen få tillfälle att visa klockan vid senare tillfälle. Har ju inte varit på något gtg än. Jag ska dock tortera den stackars gossen med fakta om Rangern och dess ägares förträfflighet ;)
Kom du så långt så du fick ett pris på ett bund?
 
Topp