• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppningstråd - Secret Santa 2016

Kson

Patek
2-Faktor
Tänkte att jag skulle vänta med att äta choklad innan maten. Men det gick sådär bra :cool::D.

Screenshot_2016-12-15-19-33-26.png
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Boooom.. Det är min tur..
Låg en avi på golvet så åkte för och hämta ut paket för 5min sen. Mobilen flög i golvet och fick battlescars på skärmen. Men vad gör det...

IMG_20161215_210220.jpg


I detta:

IMG_20161215_210243.jpg


För att hitta detta:

IMG_20161215_210404.jpg

Med ett brev ovanpå som avslöjade tomten ;) så valde att ej visa. Medföljande ett fyndigt "julrim"..

Spännnnnande..


Innuti:
IMG_20161215_210547.jpg


Rimmet, en tvärtung jäägerscaarf, en heeeelt otroligt 32mm concerta och ett läderband... alltid varit lite skeptisk vintage och även "mindre" klockor. MEN. Denna var tusan en fullträff, in löv. Dyyykare. <3


Wristshot:

IMG_20161215_210734.jpg


Gryyym champagne? Tavla. Denna blir en keeper.. Tackar min icke så "secret" tomte nå hjärtligt..

Även cruz som drivit igång detta..
GOD jul
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Fantastiskt generösa paket må jag säga, mäkta imponerad över allas frikostighet! Håller vi denna klass kommer man inte behöva flippa ett enda ur resten av året. :pompus:
 

BME

Cartier
Vilken energi vissa lägger på detta! I like!
Kom ett kuvert till mig också som jag antar är från Secret Santa fanns ju inte någon avsändare så man blir förvirrad :)
Ett avklippt(?) kamouflagenato samt ett bättre begagnat 17mm band...
161216_KSSS.jpg

Någon som har tips på klockor med 17mm mellan bandhornen??
 

Toftich

Rolex
2-Faktor
Undrar om mitt paket har dykt upp hos mottagaren än? skickade iväg mitt paket dagen efter vi fick reda vem det skulle till.så sega kan väll inte posten vara?
 

CLT

Rolex
Kan alla som fått paket lägga upp bild? För verkar vara många som skickat för någon vecka sedan men inte vet om paketet kommit fram. Typ som mitt....
 

Subby

Rolex
Sitter i samma sits som många andra, skickat mitt paket dagen efter jag fick veta vam jag skulle skicka till. Har inte sett att det har kommit fram :D
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Ja ett accept från de som mottagit hade kanske varit i sin ordning? Man behöver ju inte öppna men iallafall meddela alt. Visa om man mottagit ett paket? Så slipper man fundera på om saker har hamnat på villovägar...
 

Fadershan

Patek
Sitter i samma sits som många andra, skickat mitt paket dagen efter jag fick veta vam jag skulle skicka till. Har inte sett att det har kommit fram :D
Inte jag! Var ju tvungen att fixa grejer efter det att man fått reda på vem man fått då jag iaf ville ha lite bättre odds att prylarna passar mottagaren! :) Och av den anledningen hade jag gärna sett att man fått namnen ännu tidigare! I övrigt fantastiskt trevligt uppstyrt! Skickar ikväll dock! :)
 
Topp