• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppningstråd - Secret Santa 2016

Efter flera dagars otåligt väntande så har Tomten även varit hos mig.

IMG_0225.JPG
IMG_0226.JPG

En fantastiskt fin gåva i form av Bäska Droppar och ett armbandsur.

IMG_0229.JPG

Länken är perfekt lång och klockan sitter som en smäck. Avslutar med en wristshot!

IMG_0227.JPG

Tack Tomten!!

Vågat att skicka glas & vätska! Snyggt av posten att lyckas frakta den hela vägen utan kras. "It's a first for everything" ;)

God jul

Bilagor

• IMG_2861.JPG
    IMG_2861.JPG
    190 KB · Visningar: 359
  • IMG_2825.JPG
    IMG_2825.JPG
    70.8 KB · Visningar: 316
  • IMG_2824.JPG
    IMG_2824.JPG
    120.4 KB · Visningar: 300
Senast ändrad:
Ja tyvärr blev man utan paket från Secret Santa i år. Mycket tråkigt, men får väl hoppas att det är posten som strular eller liknande. Vore väldigt tråkigt annars. I så fall är det ju bra att tänka på att skicka i god tid som uppmanades tidigt...

Ja tyvärr blev man utan paket från Secret Santa i år. Mycket tråkigt, men får väl hoppas att det är posten som strular eller liknande. Vore väldigt tråkigt annars. I så fall är det ju bra att tänka på att skicka i god tid som uppmanades tidigt...
Samma här, inget paket idag heller.
Mitt skickade paket har jag inte heller sett skymten av än :(

Håller med, varför envisas folk med att skicka i sista sekund. Man fick ju ändå adressuppgifter i början av december. Hoppas verkligen ditt paket kommer fram överhuvudtaget, fast nu är det egentligen försent då tanken är att det ska komma fram innan julafton

Håller med, varför envisas folk med att skicka i sista sekund. Man fick ju ändå adressuppgifter i början av december. Hoppas verkligen ditt paket kommer fram överhuvudtaget, fast nu är det egentligen försent då tanken är att det ska komma fram innan julafton
Ja det är ju rätt märkligt..
Jo men nu är det lite saksamma. Det är ju överraskningen i en julklapp som känns rolig.

Båda mina secret santa paket har kommit fram i alla fall.
Men saker jag beställde förra veckan har jag inte fått hem.
Fick ett sms från posten att det var ett otroligt tryck i år och att dom inte kommer kunna leverera innan jul..

Båda mina secret santa paket har kommit fram i alla fall.
Men saker jag beställde förra veckan har jag inte fått hem.
Fick ett sms från posten att det var ett otroligt tryck i år och att dom inte kommer kunna leverera innan jul..
Ja det varierar ju enormt och därför borde man ju ha haft en säkerhetsmarginal så det inte blir som denna gång.

Ja det varierar ju enormt och därför borde man ju ha haft en säkerhetsmarginal så det inte blir som denna gång.
Kan ju vara så att paketet är skickat och att det är posten som fukkat upp, känns inte så orimligt.
Jag skickade mitt paket 13dec och det tyckte jag var i god tid då posten skulle ha tio dagar på sig.

Kan ju vara så att paketet är skickat och att det är posten som fukkat upp, känns inte så orimligt.
Jag skickade mitt paket 13dec och det tyckte jag var i god tid då posten skulle ha tio dagar på sig.
Troligtvis är det så! Tror inte någon medvetet inte skickat. Bättre att vara ute i god tid så detta kan undvikas i framtiden

@Camo00 vill du verkligen det?

Även jag tillhör dom elaka som blivit utan klapp, men hoppet är det sista som överger oss. Så tror att jultomten svänger förbi på Rudolf imorgon och att dom sista klapparna trillar in i mellandagarna. God jul

Äntligen är klockan över midnatt!!!

Fick mitt paket tidigt och haft barndomsjulkänsla i flera veckor. Ni vet: Man fick vänta. Man fick längta. När tiden var så lång. (japp, snott från Darin...)

Samtidigt en liten uppoffring för att hålla sig civiliserad och vänta till julafton med att öppna julklappar... Finns en del barbarer där ute... ;)

Nåväl bort med pappret och inte en utan tre gåvor och en trevlig hälsning från Tomten. Snyggt armband, bandbytarverktyg och en lagrad julmust som definitivt skall testas på julbordet i eftermiddag!
KS SS.jpg

Stort tack till min Secret Santa och till @Daniel Cruz Vera för bra ordnat.

Tillbaka
Topp