Stort grattis!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis!!
Stort grattis!!
Grymt! Stort grattis!
Svinbra, stort grattis
Måste såklart dela med mig i det rätta forumet också!Bättre start på veckan kan jag inte minnas. Efter att ha sålt min tidigare Panerai fanns det bara ett alternativ för mig, en större sådan. PAM233!
Så det blev den!? Grymt bra val, stort grattis!!Måste såklart dela med mig i det rätta forumet också!
Helt riktigt! Tack så mycket, känns helt rätt!Så det blev den!? Grymt bra val, stort grattis!!
Snyggt, Stort grattis!Måste såklart dela med mig i det rätta forumet också!
Very nice! Maxad panna.Måste såklart dela med mig i det rätta forumet också!
Ojojoj, spännande!Ännu en mellanlandning
jag vet vad som finns där i..Ännu en mellanlandning
Vill ju tro på tacokryddor, men känns feljag vet vad som finns där i..
jag vet vad som finns där i..
Är närmare tacokryddorna prismässigt än pannan Palle posta iaf...Vill ju tro på tacokryddor, men känns fel
Ännu en mellanlandning
Well played bro!Blir tyvärr inte mycket mer skoj än såhär. Men den är rätt skoj ändå.
Ännu en bettarini och min första panna i titan.
En PAM176
Cool, grattis!Blir tyvärr inte mycket mer skoj än såhär. Men den är rätt skoj ändå.
En PAM176
Snyggt, grattis!Blir tyvärr inte mycket mer skoj än såhär. Men den är rätt skoj ändå.
En PAM176
Den är bra. Och base. Och sandwich. Många plus på den där. En sån skulle man ha, kanske ... kan man ha för många bettarinis?Blir tyvärr inte mycket mer skoj än såhär. Men den är rätt skoj ändå.
En PAM176
Grattis, den där är bra, riktigt bra.Blir tyvärr inte mycket mer skoj än såhär. Men den är rätt skoj ändå.
En PAM176
Grattis!Blir tyvärr inte mycket mer skoj än såhär. Men den är rätt skoj ändå.
En PAM176
Den där är bra, riktigt bra! Grym på svarta gummit!Blir tyvärr inte mycket mer skoj än såhär. Men den är rätt skoj ändå.
En PAM176
Snyggt!Blir tyvärr inte mycket mer skoj än såhär. Men den är rätt skoj ändå.
En PAM176
Blir tyvärr inte mycket mer skoj än såhär. Men den är rätt skoj ändå.
En PAM176
176 eller 177? Eller någon annan av alla titan-reffar som finns...Tycker du och din 112 i alla sina inkarnationer kan lugna er snart.
Håller med @Matts titan är något speciellt på Bettarini. I need one...