176 eller 177? Eller någon annan av alla titan-reffar som finns...
Menade att azcii haft samma 112 4 gånger tror jag och en annan 112 kanske 1-2? Börjar märkas att han vill ha en och gillar.
Ang titan är jag kär i 55an, blir nog en några n dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
176 eller 177? Eller någon annan av alla titan-reffar som finns...
Grymt, stort grattis!Blir tyvärr inte mycket mer skoj än såhär. Men den är rätt skoj ändå.
Ännu en bettarini och min första panna i titan.
En PAM176
Förstod det... Men jag som ännu inte lyckats nosa upp en titan är lockad av en. Frågan är vilken... 55:an ska kollas in! Tnx!Menade att azcii haft samma 112 4 gånger tror jag och en annan 112 kanske 1-2? Börjar märkas att han vill ha en och gillar.
Ang titan är jag kär i 55an, blir nog en några n dag
Titan är fantastiskt, älskar min 61aFörstod det... Men jag som ännu inte lyckats nosa upp en titan är lockad av en. Frågan är vilken... 55:an ska kollas in! Tnx!
Snyggt, ge den det trygga och lugna hem den förtjänar. En av dom bästa Radiomir IMOCiao Risti,
Alltid kul med en paketöppning, så vi kör en snabb sådan.
Haft siktet inställt på denna Radiomir ett tag och i veckan kom paketet. Känslan är svårslagen just nu.. Riktigt nöjd!
PAM720
Fan vad snyggt, stort grattis !Ciao Risti,
Haft siktet inställt på denna Radiomir ett tag och i veckan kom paketet. Känslan är svårslagen just nu.. Riktigt nöjd!
PAM720
Snyggt fångat!
Jag tycker titanets finish är perfekt på Bettariniboetten. Inte blank, inte borstad. Inte för ljus eller för mörk. Skönt att bära också
Well played bro!
Cool, grattis!
Snyggt, grattis!
Den är bra. Och base. Och sandwich. Många plus på den där. En sån skulle man ha, kanske ... kan man ha för många bettarinis?
Grattis, den där är bra, riktigt bra.
Grattis!
Den där är bra, riktigt bra! Grym på svarta gummit!
Gratulerar! :- )
Snyggt!
ps, när dagen kommer så är jag intresserad...
Tycker du och din 112 i alla sina inkarnationer kan lugna er snart.
Håller med @Matts titan är något speciellt på Bettarini. I need one...
Grymt, stort grattis!
Absolut! Håller medSnyggt, ge den det trygga och lugna hem den förtjänar. En av dom bästa Radiomir IMO
TackFan vad snyggt, stort grattis !
Fan vad bra, stort grattis!Ciao Risti,
PAM720
Blir tyvärr inte mycket mer skoj än såhär. Men den är rätt skoj ändå.
Ännu en bettarini och min första panna i titan.
En PAM176
Ciao Risti,
PAM720
Ciao Risti,
PAM720
Snyggt, ge den det trygga och lugna hem den förtjänar. En av dom bästa Radiomir IMO
Oerhört bra modell och val! Grattis!!Ciao Risti,
PAM720
Wohoooooooooooooooo!!!Ciao Risti,
PAM720
Helt enig. Båda är riktigt bra!Kul!
Den är bra den där! Jag saknar en Panerai med blå visare och 720/721 påminner mig alltid om det.
Fighten mellan 720 och 721 börjar ju snart bli lika het som den tidigare mellan 372 vs 422. Min röst faller nog på 720 även om jag som vanligt skulle kunna tänka mig att ha båda två
Fan vad bra, stort grattis!
Stort grattis till båda! Helt olika men båda grymma
Oerhört bra modell och val! Grattis!!
Tack! UppskattasWohoooooooooooooooo!!!
Ciao Risti,
PAM720
Tack!grattis! Ett grymt köp onekligen. Är det kanske @peterc som vart i farten igen?
Nä, har inga svar... bara förvirringHelt enig. Båda är riktigt bra!
@peterc har ju haft båda så han kanske sitter på svaret
Tänk vad mkt som ändå är outforskatTack!
En ledtråd om personen i fråga är att han har flippat ca +30 pannor de senaste åren och även konstaterad strapoholic
Båda ÄR grymt bra, men väldigt olika. Inga problem att ha båda om ekonomin tillåterKul!
Den är bra den där! Jag saknar en Panerai med blå visare och 720/721 påminner mig alltid om det.
Fighten mellan 720 och 721 börjar ju snart bli lika het som den tidigare mellan 372 vs 422. Min röst faller nog på 720 även om jag som vanligt skulle kunna tänka mig att ha båda två
Båda ÄR grymt bra, men väldigt om lika. Inga problem att ha båda om ekonomin tillåter
Sitter sjukt bra på dig! Grattis!Ciao Risti,
PAM720
Ciao Risti,
PAM720
Sitter sjukt bra på dig! Grattis!
TackMöcke bra, stort grattis!
Underbart! Superfint komplement till 372:an; grattis!Har inte riktigt tålamod för att göra en följetong av mina öppningar, eller tid för den delen
Det kom ett paket:
Inuti fanns en klocka:
Min 372 fick en ny kompis i form av denna 424 från @Tvkd5
Detta är alltså bara min fjärde Panna totalt. Det är 1 om året.. tänk er det @peterc @Caravelle33 & co. En om året
Grattis. Jag saknar den där en smula, och 605, men 720 är ett bra mellanting.Har inte riktigt tålamod för att göra en följetong av mina öppningar, eller tid för den delen
Det kom ett paket:
Inuti fanns en klocka:
Min 372 fick en ny kompis i form av denna 424 från @Tvkd5
Detta är alltså bara min fjärde Panna totalt. Det är 1 om året.. tänk er det @peterc @Caravelle33 & co. En om året
Tack! Ja, jag har varit skeptisk mot wirelugs men just denna var på min shortlist över Radiomirs. Den uppfyller helt klart mitt behov av designmässig egenhet samtidigt som den särskiljer sig från min 372:a. Sambon såg dock ingen större skillnad såklartUnderbart! Superfint komplement till 372:an; grattis!
Grattis. Jag saknar den där en smula, och 605, men 720 är ett bra mellanting.