• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerai-paketöppningstråden

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
kanske redan imorgon.. Lite samma uppspelta/nervösa känsla som inför en första dejt 😂
5BEE7F7C-ECE2-40D4-85CE-934ED78BA2F3.jpeg
Kul att du har spårningsinfo och möjlighet med FedEx. Jag har en klocka på g, till frugan, och FedEx har slarvat bort paketet. Men det berättar de inte utan de tvingar en att vara hemma (då de inte har utlämningsställe som samtliga andra leverantörer har). Pah. :) Jag önskar dig all lycka!
 

Nurburgking

Cartier
Kul att du har spårningsinfo och möjlighet med FedEx. Jag har en klocka på g, till frugan, och FedEx har slarvat bort paketet. Men det berättar de inte utan de tvingar en att vara hemma (då de inte har utlämningsställe som samtliga andra leverantörer har). Pah. :) Jag önskar dig all lycka!
Jag gillar inte alls att de inte har utlämningsställe.. Framförallt då jag är på jobbet imorgon när de kan komma närsomhelst 😟 Kan du inte spåra ditt? Det var säljaren som kände sig trygg med att använda dem då där gick att försäkra hela värdet och han hade nyligen haft god erfarenhet av FedEx..
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag gillar inte alls att de inte har utlämningsställe.. Framförallt då jag är på jobbet imorgon när de kan komma närsomhelst 😟 Kan du inte spåra ditt? Det var säljaren som kände sig trygg med att använda dem då där gick att försäkra hela värdet och han hade nyligen haft god erfarenhet av FedEx..
De har inte checkat in paketet när de hämtade det hos säljaren. Kanske chauffören som snott den. Så, säljaren, ett företag, jagar FedEx med hötjuga just nu. Vi får se hur det går. Jag är glad över att det inte är en klocka som är svår att få fatt på.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
1658932952517.png


Förlåt för att jag är off-topic, men jag hatar verkligen Fedex, ville bara säga det. :D :D

Klockan är nog stulen av någon på Fedex. Jag är glad att det är mellan säljaren och Fedex. Jag får pengarna tillbaka.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Äntligen kom paketet fram, aldrig FedEx igen kan man väl säga. 😅 Men vad gäller klockan kunde jag inte vara mer nöjd! Kom med rätt låda, cert & cosc. Saknar yttrekartong och det vita kuvertet som cert kom i när det var nytt.
79593F46-AC81-4A69-B809-544066BB92BC.jpeg
62D3DB52-31E3-4110-9D5D-0EA3AAB0AD83.jpeg
374EF530-D853-4520-8872-4EFA1E789F4D.jpeg
5DDBBEDE-85A6-4120-BDA4-51D6F9E21593.jpeg
03C458F7-636A-44AA-9A36-BCF01AAD2007.jpeg

Fick du båda 22 insydda spännena också? Ser så ut. Grattis till det, de äro rare. Be någon duktig bandmakare göra nya band till dom, det gjorde jag och är vrålnöjd!
 

Nurburgking

Cartier
Fick du båda 22 insydda spännena också? Ser så ut. Grattis till det, de äro rare. Be någon duktig bandmakare göra nya band till dom, det gjorde jag och är vrålnöjd!
Vad roligt, visste inte att det var så sällsynt. Kanske ta det från det slitna bruna då och låta original svarta vara? Vad fick du gjort för band till ditt spänne?
 
Topp