Mycket bra, stort grattis!
Säg hej till PAM 617.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra, stort grattis!
Säg hej till PAM 617.
Tack. Den sitter som 690, dvs. mycket tajtare på handleden än 372, 587 and the gang. OM jag hade vetat detta tidigare ... så hade jag ändå inte haft råd att köpa denNaaaajs, fett kul med 617!!
Haha, jävlar vad otippat. Den såg jag verkligen inte komma. Stort grattis till en megabra pjäs @mårt !
Säg hej till PAM 617.
Riktigt cool! Stort grattis!!
Säg hej till PAM 617.
Jag sa det på GTG:n vi hade ... någon lyssnade nog.Haha, jävlar vad otippat. Den såg jag verkligen inte komma. Stort grattis till en megabra pjäs @mårt !
Snygg! Grattis!
Säg hej till PAM 617.
Kul, grattis!!
Säg hej till PAM 617.
Grymt! Stort grattis!
Säg hej till PAM 617.
Stort grattis!
Säg hej till PAM 617.
Fan vad bra, stort grattis!! Jag gillar min 375:à men alltid tyckt 617 är lite bättre
Säg hej till PAM 617.
Tack!Fan vad bra, stort grattis!! Jag gillar min 375:à men alltid tyckt 617 är lite bättre
Boom lite oväntat men ändå inte när jag tänker efter… riktigt bra på alla sätt. Glaset, svart, ”Fiddy tavla” fast m logo, riktigt bra
Säg hej till PAM 617.
Tackar!Boom lite oväntat men ändå inte när jag tänker efter… riktigt bra på alla sätt. Glaset, svart, ”Fiddy tavla” fast m logo, riktigt bra
Grattis
Trots att jag tycker att jag hållit på med det här ett tag finns det uppenbarligen fortfarande en massa riktigt coola referenser som jag helt missat. Kul att ni andra har koll, och dessutom hugger till! Stort grattis!!
Säg hej till PAM 617.
Grattis! 617 är superduper!
Säg hej till PAM 617.
Nä tyvärr. Jag har ingen våg alls att tillgå, inte ens på jobbet. Men den väger banne mig inte mycket.@mårt kan man få vikten på den, head only?
Kristus på korset vad bra
Säg hej till PAM 617.
Svart Pre-A !Jag kan villig erkänna att fler pannor landat sista månaderna än vad som är hälsosamt men när denna via en vän dök upp i Italien så gick det inte att göra något annat än att slå till.. snart påväg hem
Pre-AJag kan villig erkänna att fler pannor landat sista månaderna än vad som är hälsosamt men när denna via en vän dök upp i Italien så gick det inte att göra något annat än att slå till.. snart påväg hem
Jag kan villig erkänna att fler pannor landat sista månaderna än vad som är hälsosamt men när denna via en vän dök upp i Italien så gick det inte att göra något annat än att slå till.. snart påväg hem
Tack!Svart Pre-A !
Är det en Pre-A9 eller Pre-A4 ?
Tack!
004, när den landar
Hey! Stort grattis!Jag kan villig erkänna att fler pannor landat sista månaderna än vad som är hälsosamt men när denna via en vän dök upp i Italien så gick det inte att göra något annat än att slå till.. snart påväg hem
Tjena, det är en 6502.6500 eller 6502? Allt är roligare med en bild så bjuder en på min 6502
Minns känslan när jag fick min Pre-A1 Obeskrivligkanske redan imorgon.. Lite samma uppspelta/nervösa känsla som inför en första dejt