johnz
Guld
Tror det är 620 som har en microrotor (väldigt vacker sådan).Jag hade fått för mig att 574 hade mikrorotor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det är 620 som har en microrotor (väldigt vacker sådan).Jag hade fått för mig att 574 hade mikrorotor.
Stämmer. Men den har också ecru och det har inte 574. Det har däremot 512.Tror det är 620 som har en microrotor (väldigt vacker sådan).
Nä den är ju manuell…Jag hade fått för mig att 574 hade mikrorotor.
Jo tack. Jag vet det nu.Nä den är ju manuell…
Var det den med det väldigt gröna bandet? Fast jag har för mig att den modellen hade ett urverk som hette 999. Min favoritmodell för den hade gröna index.Jag hade fått för mig att 574 hade mikrorotor.
Det var den.Var det den med det väldigt gröna bandet? Fast jag har för mig att den modellen hade ett urverk som hette 999. Min favoritmodell för den hade gröna index.
Ja, det är ett väldigt grönt band på från start. 512 hade 999, 574 P1000.Var det den med det väldigt gröna bandet? Fast jag har för mig att den modellen hade ett urverk som hette 999. Min favoritmodell för den hade gröna index.
Båda är riktigt fina lyckade modeller. GrattisJa, det är ett väldigt grönt band på från start. 512 hade 999, 574 P1000.![]()
Äntligen här!
![]()
![]()
![]()
![]()
Bra val tror jag! Jag gillar den mycket iaf. Grattis!Äntligen här!
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort grattis! Mycket bra!!Äntligen här!
![]()
![]()
![]()
![]()
Väldigt fin. Grattis.Äntligen här!
![]()
![]()
![]()
![]()
Absolut bästa släppet på åratalÄntligen här!
![]()
![]()
![]()
![]()
Fet!Äntligen här!
![]()
![]()
![]()
![]()